Gathering Cikgu Blogger Part 2 - Vlog Silampuneon & The Geng !

Pim Pom !

Ok, vlog vlog vlog...sungguh laa kelakar benar tengok vlog ni weh. Aku rasa terguling tengok diri sendiri dengan jarak camera seinci dari muka ni. Kenapa abang kamera man tu tak zoom out sikit...nasib bek muka kekurangan jerawat...kalau tak, segala saiz jerawat korang leh tengok jelas !

Korang korang yang ade dalam vlog bawah ni..sempoi ah.. Cool seh ! (dengan berani nyer aku tonton vlog ni sampai habis...) Hah, kalau korang tak tahu lagi cara nak buat vlog...meh aku tunjuk caranya...!

Penaja : 1 Tube
Khaiartzfar, Oppa, Mas & Silampuneon
(Cikgu Cikgu Harapan Negara)



Feeling Lucky?


Oh oh oh, ok rupa rupayan inilah dia vlog kan. Sumpah aku pun baru tahu macam ni rupanya vlog vlog vlog ni. Thanks to 1tube yang sudi buat terjah menerjah blogger ni. Korang memang best...

Buat vlog yang pertama kali ni, semua cam gabra nak terverak je muker. Tapi kitorang berjaya maintain cool...walaupun takde isu nak dibincang..next time boleh buat isu lagi best ok !

Psst...terjah laa vlog vlog cikgu cikgi yang datang Gathering Cikgu Blogger haritu...semua orang kene masuk Vlog, takde pengecualian. Hehehe. Check out link ni : Amirah & Fida , Aida, Syafiqah, Aja, Ikah & Aisyah.

Yang ini pulak senarai bloggers yang datang Gathering di Berjaya Time Square hari tu...memang cool ah. Walaupun tak ramai..tapi aku memang puas hati datang..boleh cakap one to one dengan korang semua...siyersly...seronok...Check out bloggers tersebut : ...


P/s : Punye ramai orang membenci Vlog yah..Kalau buat entri merapu di Vlog memang laa orang menyampah...cuba buat entri berguna kat Vlog...mesti orang suka kan...! Pada pendapat aku, vlog ni cool apa...tengok la perkara yang korang wat kat vlog tu..kalau nak budget cun or budget hensem je baik tak payah kan..hua hua !

P/s/s : Oleh sebab kemaluan sangat tengok diri sendiri dalam video Blogger Idol tu..aku pun tarik diri...Sorry organizer...next time aku try masuk contest ko lagi yer...cume sedikit kemaluan atas video terbabit...Uuuu...

Comments