Saturday, March 12, 2011

Cuti Sekolah !

Salam !

Yabeda beduuu ! Its school holiday you guys ! Apa bikin cuti cuti sekolah ni ? Ada projek besar ka ? Mesti ramai yang kahwen kan...hihi, rasa jeles gak nak kahwen macam korang, tapi belum ada rezeki = )

Untuk pengetahuan korang, bermula 12 Mac hingga 20 Mac 2011 sekolah mula bercuti sempena Cuti Pertengahan Penggal 1. Bila sekolah tutup, aku pon goyang kaki laa. Itu lah untung nya jadi cikgu kan ? Tapi...biasalah, nama je cuti sekolah. Cikgu tetap kena buat kerja apa bagai...tapi takpe, sayangilah profession anda yer !  

Tapi tapi tapi kan.. ada sesuatu yang bakal berlaku terhadap aku masa cuti sekolah ni...jeng jeng jeng...


Feeling Lucky?

Aku nak bagitahu korang yang...

Cuti sekolah ni aku akan Graduate ! Konvokesyen laa ape lagi !!! Aku akan menghadiri Majlis Konvokesyen  aku di PICC, Putrajaya pada 15hb Mac (reharsal) 16hb Mac (tarikh sebenar) ni ! Aku gabra dan teruja woo...! 

Tapi sayang ...macam hambar je...family member semua kerja...Takpelah, asalkan ada mak dengan babah pun dah memadai dah...Orang yang diharap harapkan pun tak datang jugak. So down ahh...takde mood nak kombo...aku takde mood nak konvo weh , camne ~
 

Designed by Alieff Artwork