Buffered Earnings, Digi Super Reload SS.

Salam !

First of all, aku tengah tunggu cheque dari nuffnang sampai. Tapi dalam masa menunggu cek nuffnang tu, aku bertuah betul dapat lagi benda alah Buffered Earnings ni. Dalam masa 2 minggu, aku tengok earning semakin galak bertambah...tekun dan sabar aku menunggu.

Buffered Earnings : Digi Super Reload SS

Feeling Lucky?

Aku dapat 1 Buffered Earnings je, itu pun dah cukup bersyukur dah.

Anyway, aku kena berterima kasih kepada Nuffnang sebab bagi peluang kat aku merasa Buffered Earnings ni. Nuffnang cuma sebagai medium untuk blogger dapat side income...So, aku harus juga berterima kasih kepada advertiser yang sudi letak iklan di blog aku ni. So thanks a lot to Digi ! Bulan depan letak lah banyak banyak iklan lagi di sini ya ? = )

 Secara rasminya memegang iklan ni sampai hujung bulan Mac, 
Guna Digi dengan bijak !
Promotion Digi Super Reload SS !! 1 hingga 30 March 2011 
Free 30 mins calls (Digi to Digi) and other freebies with every RM30 reload
Free 50 mins calls (Digi to Digi) and other freebies with every RM50 reload

Comments

  1. good luck bro..kami punya BE semua tido

    ReplyDelete
  2. congratz~beena punyer BE sume kurang dr rm1..haha..lembab!!

    ReplyDelete

Post a Comment