Buat Duit Dengan Heartbeat, Berbaloi ?

Salam !


Ahhh, katakan aku cepat terpengaruh dengan korang ni...ish ish ish. Hahaha...Aku rasa aku baru pasang heartbeat ni dalam tempoh seminggu kot. Seriously, macam bosan je aku tengok hahaha...Sebelum tu, kalau korang masih tak tahu dan tak kenal Heart Beat ini apa..sila click kat bawah.

Apa itu Heart Beat ? Bagaimana Buat Heart Beat ? Buat Duit Dengan Heartbeat ? Click Sini.

Macam ni, korang bayangkan lah, dengan heartbeat...kita akan dibayar cuma RM0.04 sen per genuine click ! Awwch...rasa macam berjanggut nak tunggu naik seposen.


Banner / text link clicks : RM0.04 per genuine click

Bukan aku ni jenis tak reti bersabar, cuma cuma cuma...memang sikit lah yang oi ! Kalau RM0.04 sen per click, baik aku promote banner churp churp jer...Sekurang kurangnya dengan churp churp aku boleh dapat RM0.20 per genuine click kan ?

Papehal pun, aku kena tanya otai otai Heartbeat dulu camne. Perlu teruskan dengan heartbeat atau tak payah...iklan Heartbeat ni nak comel je, tapi bayaran ciput je dowh...Kepada sesiapa yang guna Heartbeat tu, kongsi sikit pendapat korang dengan aku ok ?

Boleh hidup ke pakai Heart beat ni ?


Feeling Lucky?

Comments

Post a Comment