Blog Yang Paling Disukai Ramai =)


Salam yall !

Uuuiiih ! Ehem ehem, betul kan halkum dulu. Hahaha...entri ni adalah entri feedback khas untuk pemilik blog Khai Artzfar, untuk entri beliau : Kenapa Aku Suka Blog Mereka !!

 
Feeling Lucky?

Pertama sekali, beb...thanks sebab sudi review blog aku. Walaupun blog ni cikai cikai je bagi aku..tak sangka ade gak yang cakap blog ni best.(tajuk tu nak poyo je, jangan tertipu  hahaha...) Huhu...segan den ! Trimas sangat sangat to Khai Artzfar

macam happy family jer eh = ) Credit gambar to Ben Ashaari


Kata khai, sebelum dia jumpa aku masa Gathering Cikgu Blogger haritu...dia selalu ingat silampuneon ni lelaki orangnya. Bila jumpa terkejut tengok aku ni perempuan...dan kenyataan ni juga turut disokong oleh Bro Framestone & Akmalhilmiseksi yang juga ingat silampuneon ni sebenarnya lelaki ! Wahhh ! So sorry to disappoint you guys haha..


So betul ke pemilik silampuneon ni lelaki ? Sebenarnya sejak dulu lagi, ramai yang tak berapa kenal silampuneon ni siapa ek ? Ramai yang ingat aku ni lelaki sebab ... :
  • Bahasa yang digunakan dalam entri "open giler kot" takde censored langsung ! (tapi tu dulu ahh)
  • Kurang letak gambar sendiri dalam entri (padahal banyak je gambar aku dowh !)
  • Nama Url dan header blog nampak ganas seolah oleh pemilik blog ni lelaki (yeke, ganas ke ?)
Papehal pun., tak kiralah sama ada korang ingat aku ni lelaki ke perempuan ke...yang penting korang singgah sini, and enjoy entri aku...tu jer ! Bila dah di - review oleh si khai, hati aku berkobar kobar nak menulis blog dengan lebih baik lagi. Maju maju maju ke hadapan bebeh ! Ohyeahh

P / s : Follower dah meningkat ke 2076...= ) Korang ikhlas ke tak follow aku ni ? Kalau tak ikhlas sila stop follow sekarang hahaha....

Comments

  1. aku tak terkezut pn tgk kau pompuan D: ye ah..kita dating pun berdua..gila la kalau kau laki kan..cam dating betul shiaaaaal..hahahha tu gath utk cikgu2 je ke..eh2 t organize ar pas bulan 6..ada da merdeka by then..nak gi sume gath hahahahahaha

    ReplyDelete
  2. silampu neon adllh cikgu yg super neo.....i like it..:p


    -yg sllu monitor dri jauh-

    ReplyDelete
  3. header blog pun gamba pompuan...
    konfem2 la empuye blog pun pompuan yg comey...
    hihihiihi c(;

    ReplyDelete
  4. wahahaaha..sakit prut guling2 aku baca entry ni.... tp series mmg bestttttttttttttttttttttt blog ni...

    ReplyDelete

Post a Comment