Berhenti Siar Iklan Heartbeat !

Salam !

Yes yall, seperti mana yang korang tahu...aku ada letak iklan Heartbeat sekejap. 2 minggu je laa nampaknya Heartbeat bertahan dalam blog silampuneon ni. Kuang3x...mengapa ?

Mengapa berhenti siar iklan Heartbeat ?


Aku tak tahan betul dengan nilai RM0.04  which is 4 sen setiap click tu. Dah dah jangan nak mengarut ah...I cannot go ! 

Amacam korang yang pakai Heartbeat tu ? Best ker ? Kalau ade tips and tricks untuk dapatkan income dari Heartbeat, sharing is caring yo ! Tapi buat masa sekarang, goodbye Heartbeat ! Ko memang tak best...hehe...


Feeling Lucky?

Comments

  1. dorang dapat banyak sbb byk refer orang join kot neon

    ReplyDelete
  2. Still cannot go laa.. tapi ade orang baru letak 2 minggu dah 2 ratus ringgit dapat. jeles je

    ReplyDelete
  3. blog akak tak de heartbeat,..
    tak berminat..
    lagipun nampak semak la..

    ReplyDelete
  4. Haku psg HB masa baru lps cash out Nuff. Lama Nuff aku xda BE. Ms tu HB RM1.20.

    Lama baru BE muncul. Then after seminggu dua, BE haku tamat n collected RM22++.

    Pun rs mcm nk buang HB ni. Kira mcm MLM la. Sape lambat, dia rugi. Sbb refererr tu yg buat org dpt byk duit. Sume da pasang, rugi la org2 yg lambat nih!

    ReplyDelete
  5. br nak pasang iklan heartbeat nie tp line broadband ni lmbtlah pulah...

    ReplyDelete
  6. dulu aku pernah pasang kejap..lepas tu trus aku buang sebab die sedut duit aku yg dah boleh cash out tu sampai tingl seringgit jea..penat aku hntr email berbalah..die kate nak update url la,takut orag tipu la dan macam2 lagi..so jln terakhir aku blacklist iklan die dalm blog aku..haha..yg aku dengr bukan aku sorang jea yg kene..

    ReplyDelete
  7. huhuuuhu...krole tetap setia ngan nuffnang yeahhh!!!

    ReplyDelete
  8. laaa,nap buang?baru je ingat nak klik ni..heheee

    ReplyDelete
  9. aku punya HB lagi sikit.. 40 sen je.. mcm nak kata bye2 gak la.. =_=

    ReplyDelete
  10. thats y i dont like it! i dont know how to use it!

    ReplyDelete
  11. ntah kenapa tak tergerak hati nak pasang...semak la byk2 sgt iklan kat blog

    ReplyDelete
  12. aku memang tak join hb teros
    ntah kenapa mcm tak minat

    rezeki masing2 kot neon

    ReplyDelete
  13. nuffnang pun takde. tak kenan duet klik2 ni. hilang motif blogging mak.

    ReplyDelete
  14. khalis pun dari awal dah takde..bukan ape..ramai sangat yg wat..hehe

    ReplyDelete
  15. saya lagi la 0.04sen jew..dari mula2 pasang, sampai sekarang...tapi biar tersadai kat blog gak..hehhehe...duit nuffnang pun xpernah merasa lagi...

    ReplyDelete
  16. @::ienafazlyna::


    betul aaa mmg semak pon HB ni..entah laa iklan besar2 lak tu adoii

    ReplyDelete
  17. @krole


    yeah setakat ni nuffnang pay me good =)

    ReplyDelete
  18. @cinonex coreyan


    wahhh teruknye masalah ko nii seriau aku...nsb bek ko da buang !

    ReplyDelete
  19. @karipapsayur


    ooo kire ko beralih arah la ni ek..huhu susah la kalau mcm MLM tu kan..tak berkenan la den..malas laa dengan HB =) tp gudluck kat ko heheh

    ReplyDelete
  20. @NoRMa aZurA iSMaiL

    better pasang nuffnang la..tapi nuffnang kena trafik tinggi dan menten tinggi..bru leh dapat duit..

    ReplyDelete
  21. Akak tak penah pun tukar atau membawa masuk iklan lain selain nuff, hehe..
    dari dulu...elok je nuff kat situ sengsorang..bkn pe..saje2 je taruk...sambil mendekorasi blog akak...leh gak ler kutip2 sket rm yg tak seberapa tu..
    maklum laa..entry masuk byk psl jenjalan, psl family..hehe..takde yg hangat pun, kehkeh..

    ReplyDelete
  22. sy nye bru 8sen je aritu tgok. hahaha
    *sentap*

    ReplyDelete
  23. sama la dgn aku.. pasang sehari jer.. huhu

    ReplyDelete
  24. wow banyak juga tu...cash out la ape lagi...goodluck dengan iklan heartbeat ye..saya tak boleh blah dengan heartbeat..comel sgt iklan nyer huhuhu

    ReplyDelete

Post a Comment