Tips Tingkatkan Followers Blog ! (Kisah Benar)

Salam,

Aku nak cerita kisah benar ni. Dulu aku bukan main syok menghendap satu blog ni. Suka sangat sangat aku komen dalam blog dia nih. Walaupun dia tak komen blog aku, tetap mengunjungi blog dia nih.Bagi kata kata semangat dan cuba setia baca blog dia hari hari...
Tips ingkatkan Followers Blog ade kat bawah, baca kisah benar dulu okeh !


Feeling Lucky?
 

Lama gak aku menunggu kehadiran dia datang blog aku (ghairah ibarat baby nak menghisap susu). Cisss ! Tak datang gak, tak sudi nak buat camne kan ? Kadang-kadang aku tengok blogger ni memilih nak masuk blog orang lain. Ramai aah macam tuh punya perangai...aku bukan nak nangis pun tapi aku rasa serious jelik biler dia reply komen mamat mamat cool dan fofuler jer. Bila aku check komen blog orang lain, dia ade plak komen kat blog mamat mamat cool dan fofuler tuh...

Lama kelamaan rasa nak pergi jengah blog dia pun berkurang. Lagipun blog aku haram dia nak jengah...kalau tak komen pun aku tak kesah aa, tapi boleh plak komen kat mamat mamat cool tu. Cam siot jer rase. So kesimpulannya, tekan "Stop Following This Blog". Tamat riwayat ko, agak aku ni memang followers yang penyemak je.Kenapa lah aku tak perasan dari dulu ciss !

Memang kebanyakkan, blogger ni memilih eh nak berkawan pun. Eh tapi kena sedar ahh diri, macam kata Sunny si Matahari, "we may not be everyone's cup of tea". So paham paham sendiri ah...

Nak tips Meningkatkan Follower Blog ? Cuba jadi ramah sikit, balas komen sikit, senyum sikit, friendly sikit. Cukup ! Kalau ko harap orang je nak hargai ko, ko pon cam haram je takde ahh. (waaah ayat pedas dowh)

P/s : Thanks kepada korang semua yang sudi jadi reader dan silent reader blog ni walaupun tak komen = ) Aku hargai sangat sangat !