Terjah Menerjah Blogger !

Hello !

Minta maaf ya, aku macam buat buat busy je sejak dah kerja ni. Kalau korang pernah ada pengalaman handle budak budak khas, korang akan paham macamana aku tercungap cungap kat sekolah. = ) Tapi takpe, usia muda, banyak tenaga, kerah selagi boleh ! Nampak tak semangat tu ? Hao liao !

Anyway, aku perasan ada komen komen baru dari blogger yang aku tak sempat nak terjah. So, sempena esok cuti...malam ni tak watpe, aku terjah malam ni gak. Siapa blogger bertuah aku nak terjah tu ?



Yang baru baru ku terjah = )

Sedia ada kenal blog best ni =)
 
Feeling Lucky?


Lately aku perasan ramai blogger baru..aku jengah gak blog diorang. Sangat indah dan seronok baca life pasal diorang..Like, kalau boleh aku nak follow semua orang punye blog je ! Hahaha...kalau boleh tetiap hari nak singgah, nak baca, nak tumpang berak dalam kotak komen korang...

Walaupun blogger baru...aku rasa content diorang lagi hebat dari blogger yang follower beriban tu. Harap muke hensem, muke cantik bleh laa follower ramai. Cube tengok content ? Hancusss... (erk, salah sorang yang hancuss tu aku lah yer !harap maklum)

Nasihat neo si nenek tua : Dulu aku macam korang gak, mula mula entri cam sampah, lepas tu buat entri nak lucah lucah je sebab nak trafik (padahal hati ada taman ok), lepas tu masuk zaman fraud click iklan sampai nak putus jari, lepas tu baru entri SEO, lepas tu baru aku buat entri berguna untuk masyarakat...so aku harap korang berblogging ni..biarlah bermatlamat. Kongsilah pengalaman hidup korang yang cantik tu, dan biarlah berguna dan ada unsur nasihat untuk para pembaca...kan ke terpuji tu ?

P/s : Siapa kata personal blog tak best ? Aku suka apa ! Poyo ahh blog blog yang suke cakap benda formal je tu. Rasa nak tempeleng laju laju je.

P/ss : Like, who care nak baca all this aku merepek kan ! Well ini cuma blog picisan. Sape yang minat blog aku ni mungkin mereng laju laju = ) Eh tapi terima kasih sebab sudi baca ok...Muah laju laju !

Comments

  1. gila la.. kena siapkan polis blog2 yang bakal kena rush @ ambush tu. :D

    ReplyDelete
  2. gi terjah blog aku plak..hahah..
    *gila ngade*

    ReplyDelete
  3. buk! terjatuh c,ni...bole join kat atas tu gak yeee.

    Actually tulis blog adalah tulisan dari hati je...

    ReplyDelete
  4. Neon, thanks singgah blog I =))
    thanks banyak2 sweetie teacher =))

    ReplyDelete
  5. alamak!!!!
    giler lah..
    blog seliparcoklat tu kne didatangi silampuneon..
    ^_^
    bangga rasa tu!!!
    hey kamu..thnx taw!!!
    =)

    ReplyDelete
  6. ngeh3 ^^ blog patik tuan hamba xnk dtg terjah ke? =P

    ReplyDelete
  7. kira nyer aku ni mereng ke sbb slalu baca blog anda? adakah?

    ReplyDelete
  8. opocot..suke betul main terjah2 kan..gugur jantung sape nak pungut? hahaha tenkiu..i noe u hari2 pun terjah blog i kan? sebab u syg i kan? (ahahhaha muntah pls) kthxbb~

    ReplyDelete

Post a Comment