Saturday, February 19, 2011

Sekinchan Ikan Bakar : Norman Hakim Dengan Siapa Tu ??

Salam !

Panasss, gosip panas ni. Pasal Norman Hakim laaa = ) Bukan ape, semalam nak dijadikan cerita...aku pergi makan kat Sekinchan Ikan Bakar kat Subang Jaya Usj 10. Masa makan tu ternampak pulak Norman Hakim dengan geng geng dia...tapi Memey Suhaiza mana ? Mana...Hehehe...

Masa nak curik amik gambar Norman Hakim ni, tetiba dia jeling lak akt aku..
(ceh padahal perasan je).




Feeling Lucky?


Nak tahu tak Norman Hakim bergambar dengan siapa ? Jeng jeng jeng !


abah tetiba jadi kawan baik Norman Hakim = )
Masa nak balik tu kitorang dah nak menuju kat kereta dah, lepas tu Dato'(pemilik kedai tu) tarik abah aku bergambar sekali. Dan dan aku tengok Norman Hakim berdiri sebelah abah aku, bersalam salaman. 
Aku dengan mak aku dah tergelak gelak dah tak tahan tengok abah dengan kopiah, jubah , dengan perut mengening ngening macam nak explode sebab makan banyak sangat tadi, lepas tu bergambar dengan artis popular plak tu. Pelakon sinetron indonesia pun ade !

Ps : Abah, abah ... hahahaha.
 

Designed by Alieff Artwork