Paintball Games at Malaysian Paintball Academy, Siri 2.

Salam !

Yuhuu weepee, banyak lagi gambar main paintball yang aku belum update kan ? Haruslah aku nak update dalam blog sebab aku malas nak simpan gambar dalam desktop aku ni. Nice shot laa gambar gambar aku yang ni, tak sangka aku ni berbakat jadi pembunuh upahan.Lepas ni rasa nak main lagi laa sape nak join ?

Bagi yang nak main Paintball, aku nasihat sikit, kalau nak main tak payah pakai cun cun, pakai baju Pendidikan Jasmani yer adik adik. Make up tak perlu lah sebab nak bermain sambil berpeluh. Tudung pun pakai yang instant jer sebab nak korbankan tudung sampai kotor.  Sama juga dengan kasut korang, pakai je kasut sukan yang paling buruk korang pernah ada...sebab kasut aku lepas main je penuh dengan lumpur...hehe.

Gambar sebelum jadi penembak upahan.

 
 
Cuma 4 orang perempuan je yang main game ni haritu..yang lain semua lelaki.
 
Semasa menjalankan mission menembak musuh. Asal aku nampak cam laki weh ? Hahaha..


Pembunuh upahan sedang menghendap musuhnya...blup bulp blup..
 


Feeling Lucky?


Dan macam biasa, ada banyak lagi gambar..kalau rajin nak tengok korang scroll ah. Kalau tak rajin nak tengok korang blah ahh hahahaha. Ok ok memain je.

Sista aku dengan tangannya yang dah berlobang aku tembak..


Kitorang kena habiskan 5500 bullets dalam kotak ni..


The guys...


Smart laa goggle ni, nak beli satu leh tak ? Buat pakai masa jalan jalan


Tembak je laa


Blue team..


Masa mula mula pakai safety jacket, body shield harus pakai!


Hah, melilau mata carik musuh..memalam susah nak nampak


Sista, aku, and brother aku...


The troopers, cayalah = )


Mulakan operasi membunuh !


Abang red team yang giler =)


Berbincang dengan teamates tentang strategi menembak...


Sesi pembahagian senjata...


Dengar briefing dengan kusyuk


Hahaha sape kene tembak


Goggle yang wajib pakai


The troopers = )


Bullet Paintball


Dalam gelanggang tu kena try tembak dulu supaya make sure bullet tak tersekat.


Wuuu wwaa


Sista aku..


Sempat order sundae McD weh..makan kat situ..


Kawan kawan lama sista aku...


Wattahel


Abang angah aku...Dulu dia belajar kat Russia...dia kata kalau main kat Russia, diorang main Paintball time winter. Sebab sejuk la beshh...Abang aku pun terorr weh : (




Dorang teamates aku ..memang terror = ( Aku sorang je beginner.

In love pulak dahh dengan Paintball ni kan, alaa kalau ade duit semua game aku nak main weh. Hihihi...go troopers goo ! Hip hip hip hoorey !

Comments

  1. Wah..macam meriah je..hehe
    saya mungkin ke sana 26hb kot..
    pasal ada tournament my-npl..

    ReplyDelete
  2. hye awk...
    saya nadya dri ukm...
    5 mac 2011 sye de wat tournament paintball di ukm..
    awk bminat nk join x??

    ReplyDelete

Post a Comment