Gathering Cikgu Blogger - Part 1 !

Salam !

Alhamdulillah, berpeluang gak aku turun padang jumper blogger hari ini. Selama ni tak sempat nak join join gathering yang macam macam tu. Kali ni, sebab organizer pun datang dari jauh...maka tak sampai hati pulak aku tak menghadiri gathering ni = )

First of all, thank you organizer yang baik hati lagi cun tu : Cik Mas. Second and triple of all, thanx kepada semua cikgu blogger dan blogger bukan cikgu yang hadir tadi. Tetamu khas yang datang Bro Framestone, Ben Ashaari, Mia Admin 1Tube, dan Crew 1Tube yang sudi hadir. 


Feeling Lucky?
teka teki teka tekuk, sape mamat sebelah aku ni ! jejak kasih betul la !


Interframe japs, ni hadiah yang aku dapat masa gathering tadi = ) hihi, tanx to Khaiartzfar yang bagi hadiah ni. sorry prezent aku tu aku main sambar je masa nak pergi surau tadi...tak gempak lol.

 Hehe...gua banyak lagi nak cerita nihhh .. lu orang rajin ke nak bace = )


yang ni pulak hadiah aku bagi kat Khai = ) cumil tak octopus tu !
 
update sikit gambar dari khai = )
yuyu si kecik tonet = )

paling tak boleh blah, nyanyi lagu kami guru malaysia ~ = )

Masa jumpa tadi ramai yang sebut pasal Vlog..Apakah maksud Vlog ? Aku je yang tak tahu... even Lisa K yang disebut sebut tu pun aku tak berapa kenal. Bro Framestone ni macam paparazii aah semua orang dia kenal. Hihihi. Ternyata Bro Framestone lebih kurus berbanding gambar dalam blog dia tuh...ceh ceh.

Crew 1tube siap bagi kitorang space untuk interframe dalam Vlog 1tube. (entah aku pun tak berapa paham pasal 1tube, vlog ni...ondaway nak paham la ni..sorry laa ketinggalan zaman sket)

Walaupun tak sampai 20 orang, tapi aku rasa very welcome sangat sangat. Sebab everybody seems very nice, seolah olah tak kekok bercakap dengan orang yang baru kenal ni. Hihi..

Oh ya, junior dari maktab aku pun ade. Tapi apekah...aku tak sempat nak menemuramah beliau sebab dia macam chipsmore tibe tibe dah hilang =P

Uuuu baiklah, pape gambar gathering akan diupload kemudian kerana aku atk bawak kamera lol. Tergesa gesa datang gathering, aku sorang je datang paling lambat yeyehhh ! = ) Chow !

Comments

  1. teringin nak join gathering,,huhu

    ReplyDelete
  2. woww gathering cikgu blogger .. menariknya... hopefully someday bleh join same ;)

    ReplyDelete
  3. wow..cam nak tgh je headphone tu..

    ReplyDelete
  4. hahaha hadiah yg tak seberapa maaf ler

    ReplyDelete
  5. @Secret Drifter


    yeke aiman? nak tgk ! hahaha i love your vids kelakar lol!

    ReplyDelete
  6. OH TIDAK!!!!
    rugi giler tak join.
    hurmmmm.
    tak der rezeki...
    ada seminar tadi....
    btw, hadiah yg cik neon dpt tu sgt gempak ok...
    mahal tu....
    uhuuuh :)

    ReplyDelete
  7. wahh..best la itu headphone
    kalau xnak guna, bg kat teman
    hehehe

    ReplyDelete
  8. bukan lisa K la neon.... hahahaha.... nama sebenar dia NIsa Kay..... adoila ko ni... :P

    ReplyDelete
  9. nama aku takda pun as ost terjah blogger
    haahahaha

    ReplyDelete
  10. miss seni0r. hihi. ampun2..kami jadi chipsmore sampai kowg pun dah balik kan. sowi taw..wuuuu~

    ReplyDelete
  11. aida dh update :)

    http://aida4eva.blogspot.com/2011/03/gambar-gambar-gathering-cikgu-part-0ne.html

    ReplyDelete

Post a Comment