Cash Out Duit Says Lagi !

Salam !

Yeah, terima kasih banyak banyak wahai Says sebab bagi saya duit poket = ) Blog ni memang takde iklan dari Says, cuma lariskan kat facebook dan twitter saja ! 

Psst, company Youthsays dah tukar nama tau...dah jadi Says jerr = ) Nak join buat duit dengan Says sambil online ? Kalau berminat, leh jengah Facebook aku k ? Hazwan pun tengah nak cash out duit Says tu...hehehe.

Scroll lagi untuk tgk bukti dapat duit poket = )


 Duit free RM50 untuk aku.
 Trimas = )

Feeling Lucky?


Blog aku ni tak buat banyak duit pun. Jarang dapat glitterati, nuffnang punya duit tak sampai RM50 pun lagi...memang lama nak menunggunyer...buat aku jadi malas nak counting...lalala...tak sabar nak kerja lepas Raya China nak pegang duit sendiri keh keh keh..

Comments

  1. aku jarang bukak says ni..huhu

    ReplyDelete
  2. anda memang power..otai says
    aku baru sekali ko dah nak masuk 4 kali

    ReplyDelete
  3. wahh neon dapat wet poket time2 cmni mmg syok la hehe..shida xtahu camne nk join says nih mcm nufng juga ke klik2 ..hoho..

    ReplyDelete
  4. sekali pun tak pernah cashout..huhu..sadis

    ReplyDelete
  5. aku dh join lma dh..
    hngt2 tahi ayam ja..
    churp2 pn ada..
    tapi mmg betoi la..
    says ni lgi cepat duit tu naik..
    klu ikut ranking..
    1.says rm 2.40
    2.churp2 rm1.20
    3.nuffnang rm0.90

    ntah bila nk boleh cash out..
    slmt ingt pssword dia lgi.. hahaha

    ReplyDelete
  6. hai2..sy dah follow awk dah.
    wahh..sya baru join smlm..hmm baru dapt rm 0.40 sen ..hahah..

    ReplyDelete

Post a Comment