Buffered & Metered Earning Nuffnang !

Helliu !

Jarang sangat blog ni dapat buffered atau metered earnings tu!

Hari tu aku dah geram sangat kat Nuffnang sampai aku bagi ticket..Aku tanya Nuffnang kenapa blog aku jarang dapat kempen...lepas daripada tu...baru Nuffnang perasan blog aku tak dapat kempen, dan bagi peluang aku dapat kempen...Lai Chi Kang betul kan ?

tanx Nuffnang

 baru nak masuk RM30. ok la tu...

paling best yang tak disangka sangka...walaupun blog tak update satu hapah pun...
statistik maintain.

Walau macamana pun, aku dah merasa duit Nuffnang, dah merasa juga duit dari Youthsays. Cuma tengah tunggu duit dari Advertlets je...Terima kasihlah sebab bagi duit kat blogger macam kami ni ok...sekurang kurangnya boleh juga dapat duit dengan hobi ni = )

P/s : aku malas nak amik tau metered or buffered tu apekejadahnya...yang penting bagi la aku duit. hahah...


Feeling Lucky?

Comments

  1. cmne nk ade bufferd n mettered erning ek????blog patik x penah ade sume tu...incmoe pon ade laaa 2,3 ringgit...adoiyai..

    ReplyDelete
  2. Salam Maulidur Rasul.. boleh le buat belanja maintain server hehehe... :)

    ReplyDelete
  3. wah!! congrats! alah! arep nape orang tetap datang cini walau pon x update!sebab blog nih best lah!!~ especially bila ade macam macam citer n info!

    ReplyDelete
  4. cane ko maintain uv tu? argh..jeles! jeles! =P

    ReplyDelete
  5. whoahh cane ko leh maintain uv gitu?? huhu..mantop mantop! ^_^

    ReplyDelete
  6. waahhaaa bestnya =)) $$$ heheee

    cikgu, i try cari entry u yg deodorant tu, yang bg kulit tak gelap tu... tapi tak jumpa or maybe i overlook... bg i link entry tu blh tak,.. thanks =))

    ReplyDelete
  7. peh neon banyak la visitor hang
    visitor dari SEO ke

    ReplyDelete
  8. sedang menuntut pasal nuffnang... tolong bagi tunjuk ajar

    ReplyDelete

Post a Comment