Blogger Poyo !


Hello...Yall ape kabar ?

Hehe, menyepi plak aku kan. Tau lah takde sape yang rindu...so kalau tak update blog lapan tahun pun orang takkan notice ! Right ?

Cool..Pixie dan Chunky dah pun gone forever. Sekrang ni aku dah takde binatang peliharaan dah. Cuma dua hari lepas aku ada tanam beberapa biji kacang hijau dalam cawan tu. Dah jadi pokok dah...cantik !

Minggu depan masuk minggu kedua aku bekerja sebagai guru di SJK (C) Sam Yoke. Perasaan ? Agak meletihkan sebab sekolah tu memang kekurangan guru. Semua kerja kena buat lebih, dan kena sumbang lebih..nasib baiklah budak budak khas tu balik pukul 12.30..Pening kepala woo.

Berita gembira harini yang aku nak kongsi, ialah...aku dah siap jahit baju sendiri buat kali kedua nya ! Yeehaa ariiiba. Dulu rasa punya payah nak siapkan satu baju. Tapi bila dah masuk baju kedua ni...rasa macam lancar je hehehe =) 

Mode : Happy + Pening !


Feeling Lucky?

Comments

  1. haha. sapa pulak cakap xrindu tu.

    ReplyDelete
  2. Terror nye jahit baju sendiri.. Leh jadi tailor pasnie

    ReplyDelete
  3. cikgu tetap bloger juga even poyo iyer..ngeh ngeh..





    -uchi kay-f-

    *mlsnye nk sign in*

    ReplyDelete
  4. hihihi
    xdew la poyo sngt
    kiut jew tanam kcang ijau 2 :)

    ReplyDelete
  5. rase plik sebab kak neo x update2 blog mcm biase...
    dh rase mcm malas plak nk bukak blog nie...
    huhuhuuhu

    ReplyDelete

Post a Comment