Ayam Kampung !

Salam yall !

Korang pernah diserang ayam ? Hahaha...aku kena serang dengan ayam weh...Sebenarnya hari ini banyak gambar menarik kitorang bersama ayam kampung yang aku nak kongsi dengan korang. Gembiranya rasa dapat bermesra dengan ayam seperti ini. Hahaha. Rasa jadi macam adik beradik pulak dengan ayam ayam kampung ni. = )

aku ade bakat jadi penternak ayam laa...kan ?

tolonggg aku diserang ayam kampung !

Feeling Lucky?

And, banyak lagi gambar menarik kitorang dengan ayam ayam kampung. Bersama merasai detik indah dengan sista, and babah. Nice one..Next time nak balik Bidor lagi..seronok sangat sangat !


julang ayam kampung , crett crett kena taik baru tau..


eh gembiranya minah ni bagi ayam kampung makan !

my babah sedang menangkanp ayam kampung

babah sedang mengcheck jantina ayam tersebut..apakah !

sesi berkenalan dengan ayam kampung..wat ice breaking dulu ahh

Cara Menangkap Ayam Kampung ? Umpan je dengan gandum atau dedak..sure dapat tangkap dengan mudah = ) Teruja giler dowhh pengalaman yang susah nak dapat

eleh eleh

bakal penternak ayam kampung berjaya

banyak tak ayam kampung ni ? besar gedabak woo sehat !

waaa !

senang je nak tangkap..umpan dengan gandum je

hah, berapa ekor nak dipanggang lepas ni?

ohyeahh !

presenting ! ayam kampung kelahiran dari Bidor, Perak !

ada muka macam ayam kampung tak ?

babah = )

sista =)

best woo !

Ayam ayam kampung ni diternak oleh makcik and pakcik aku yang tinggal di Bidor, Perak. Diorang ni mengusahakan Restoran Ayam Herbal di sana. So ayam ni spare part diorang la, nak dijadikan hidangan fresh di Restoran Ayam Herbal tu = ) Korang kalau lalu di Bidor, jangan lupa singgah Restoran Ayam Herbal ok !

Comments

  1. ayam bermacam ayam.....
    kalau aku tak berani la nak tangkap-tangkap ni
    sebab dulu penah ada pengalaman kena patuk mak ayam sebab kacau anak die haha

    ReplyDelete
  2. ayam kampung ke tu, mcm ayam telur je hehehe

    ReplyDelete

Post a Comment