Trafik Blog Mingguan Silampuneon.

Salam !


Ni kalau tak buat printscreen ni, mau lupe pencapaian blog ni. Wink3x. Pencapaian tak seberapa pun, tapi saja je laa nak guling perasan sendiri...nyettt ! Tapi haruslah berterima kasih kepada korang semua kan...tanpa korang aku cume syok sendiri jer. mumuuu...

Yang ini ranking Alexa aku.
Aku nak jadi macam Zaer leh tak : ) Ranking dia 179...Nak kejar pun jauh beribu batu lagi tu..


 Currently per week : Silampuneon Progress
10,444 Page Views
4467 Unique Visitor (UV)
Nak tau apa rahsia sebalik analitik ni ?

Seriously, aku memang tak kuat dan tak kuasa blogwalking sekarang ni. Aku just maintain comment blog orang, dan tinggalkan link dalam komen jer. Sekali sekala aku jerit gak kay shoutbox korang tu kan : )

Nampaknya peningkatan trafik semakin menggalakkan. Terima kasih kepada korang semua yang sudi datang di blog ni, tak lupa juga all the google searchers. Majority reader aku memang dari google sendiri...tak caya tengok analitik nuffnang ! (oh tanx nuffnang for this cool widget analytic )

Keyword hangat blog ni



Bilangan visitor yang masuk dari tempat ni


Kalau nak bagi tips untuk tingkatkan trafik blog, aku bukan reti sangat pun. Tapi apa salahnya korang godek Segmen Tutorial Blog aku kat menu bar tu. Baca lah tips yang aku pernah bagi untuk korang jadi lebih Google Friendly supaya dapat meningkatkan trafik blog korang ok ?

Tata !



Feeling Lucky?

Comments

  1. oh bestnya...suka tgk unique blogger yg ratng semua tinggi2...2011 ni baru ada keazaman nak serius blogging..3tahun lepas just utk personal diary je...

    ReplyDelete
  2. wow! ramai gak tu chekgu... ~_^. lama tinggalkan blog ni nak berguru dgn chekgu Aina plak...

    ReplyDelete
  3. mantap la neon...
    blog aku paling tinggi pun 400 jerk huhu...

    ReplyDelete
  4. @HAZWAN17


    HUHU TGH TAK BUSY NI BOLEH LA MENTEN CAMNI..

    ReplyDelete
  5. sangat menarik, terima kasih

    ReplyDelete

Post a Comment