Semakan Keputusan Penempatan Guru PISMP (2011).

Salam !


Korang semua dah semak penempatan korang ke belum ? Dengar cerita ramai kawan kawan cikgu aku ni dah call KPM (Kementerian Pelajaran Malaysia) directly untuk tanya penempatan ni.

Tapi jangan risau, dah dapat notis yang penempatan guru boleh disemak secara online di laman web Kementerian Pelajaran Malaysia, selewat lewatnya hari ini. Jadi, nantikan segalanya di Portal Rasmi KPM : http://www.moe.gov.my/

Semakan Penempatan Guru PISMP 2011!

Aku dah check penempatan aku kat mana ke ? Hehehe...aku belum check lagi ni, tengah menunggu Pihak KPM update laman web dia...jangan sampai jammed website tu nanti dah laaa hihi...Kalau nak call KPM terus memang tak berani, karang tergagap gagap plak nak tanya.

Korang cuba teka aku dapat mana...aku sasarkan negeri ni Kuala Lumpur, Selangor, Melaka, Sabah & Sarawak...ohyeah...Sabah Sarawak tu memang aku nak sangat...hehe. Tapi tak tahulah mana satu yang melekat , ataupun mungkin ke belah Utara aku dicampakkan. 

Tapi weh, No hal laaa ! Gua tak kisah nak mengajar memana pon...jangan hantar gua kat Loji Taik dah laa = )



Feeling Lucky?

Comments

Post a Comment