Friday, January 07, 2011

Pindah Wordpress ?

Salam yall !


Yeah, sepertimana tajuk diatas...aku berhasrat macam nak pindah ke Wordpress pulak. Namun, sebarang tindakan mestilah dibuat berdasarkan komen komen dari korang yang lebih arif lagi bijaksana tu. 

Penting sangat ke Wordpress ni ? 


Fakta atau Auta : Banyak blogger Wordpress malas nak layan blogger Blogspot. 

Ok, bagi pendapat aku...

Aku memang tak kesah kalau duduk kat Blogspot. Sebab aku bukan buat bisnes ke ape ke, aku bukan hantu trafik, aku bukan hantu blog sangat, lagipun blog aku ni untuk suka suka jer. Buat ape nak buat Wordpress ni ? Aku tengok banyak lagi bloggers yang bertapak kat blogspot yang boleh buat duit dengan lancar nyer tanpa rasa tergugat dengan Wordpress.

Kenapa eh, tetiba rasa nak pindah Wordpress? Apakejadahnya semua ni ? Adakah ini trenda masyarakat blogger zaman sekarang ? Mungkin ya. Apa yang tak best nya tentang Blogspot sampai ramai blogger berpindah ke Wordpress? Jawapannya, korang bagitau kat kotak komen yer. 

Thank You Very Much. luv luv kis kis kis dari aku, silampuneon.


Feeling Lucky?
 

Designed by Alieff Artwork