One Utama, Damansara.

Salam !


Aku dengan sistah aku cukup tak suka dan malas betul kalau diajak ke One Utama, Damansara.  Dengar je orang ajak pergi sana, mulut da merungut rungut da. Hahaha...No offense ye korang. Kami ni orang Cheras, bayangkan kalau setakat nak tengok wayang dan makan makan kami rasa One Utama ttu salah satu tempat yang tak perlu nak pergi..

 Jammed ah

Feeling Lucky?

 pin poon !


Dari Cheras ke Damansara je kami kena lalu dua tol. Dah la tension dengan jalan Damansara yang macam macam tu kan...yelah silap kitorang gak, tak terror jalan kat situ. Tak cukup pening dengan jalan, way ke One Utama pulak stuck, jammed. Ekeleh, ni belum nak cari parking lagi...berapa jam lagi nak sampai daaaa...
Dah sampai parking plak, satu hal nak cari park. Penuh yaaa amat....nasib baik kitorang ni leh sabar lagi...menapak jauh dari tempat parking ke One Utama sebab park kereta kat luar. Malas nak berebut parking kat dalam One Utama tuh.

Nak balik pulak dengan gigihnya kitorang cari Autopay kat dalam One Utama tu, sampai turun ke Basement plak. Atlast "Your card is not invalid". Lagi terbakar laaa kan...bila pergi receptionist, dia suruh bayar Autopay di Parking Lot luar tadi, bukan kat dalam. Memang hangin...
Mengah cari Autopay...

 tak suka tak sukaaa !
 hahaha...


Ni sebenarnya kali ke kedua aku pergi One Utama. Memang not a good choice for people who stay Cheras untuk melepak di sini ngok. Sakit jiwa...i rather lepak Jaya Jusco depan rumah aku tu jer...semua ada. Takde lah pening macam ni...

So korang, nak ajak memane tu..kalau ke Damansara, aku memang fikir dua tiga kali la nak pergi...Shah Alam, Putrajaya tu okay lagi dowh ! Chowowwowowow.. =)

Comments

  1. hehehe...sabo jela...mmg kat area sana suka jammed..and orang ramai mmg suka pegi 1U

    ReplyDelete
  2. Xnah g OU..Hahaha,, Mcam x best je g sana

    ReplyDelete
  3. heheheh...makin sibuk disebelah sana ek..kalu dpt posting sna,camner la,hhuuhuh

    ReplyDelete
  4. aku kalo masuk OU selalu je nak sesat... pening mane new wing.. mane old wing... kalo aku pegi sorang2.. kompem aku tak jumpe sampai sudah mane aku parking kete... hik3~

    ReplyDelete
  5. i pon baru 2x pergi, malas gila lah dr bangi nk pegi sana.

    ReplyDelete
  6. baik g midvelly dari OU..pg OU macam tak best.hehe

    ReplyDelete
  7. u guys r funny...hhehe

    ReplyDelete

Post a Comment