Saturday, January 01, 2011

Menulis Di Blog Pendidikan Raisingthesoftvolume.

Salam !


Pencarian Penulis Blog Bermula ! Sekarang ni aku tengah mencari orang yang sudi jadi sebahagian dari penulis di blog pendidikan aku dan rakan rakan aku. Kalau boleh ramai lagi bagus. Terbuka khusus kepada bakal guru dan semua insan yang bergelar guru.  

So, kat sini aku nak mulakan niat baik aku dengan Program Tag Rakan Guru : Menulis Di Blog Pendidikan. Sebagai permulaan, aku akan tag 5 orang calon guru. Sesiapa yang di tag, nanti silalah tag lagi 5 rakan guru korang ok ? Sila ambil gambar dibawah & bagitahu rakan yang lain ya = )

Banner Tag
Go to : http://www.silampuneon.com/2011/01/menulis-di-blog-pendidikan.html
Program Tag Rakan Guru : Menulis Di Blog Pendidikan.
  1. Cikgu Lordzara
  2. Cikgu Zickeryhassan
  3. Cikgu Ijat
  4. Cikgu Siti
  5. Cikgu Fiq

Ini sekadar request dari aku jer, nak buat boleh nak abaikan boleh. terpulang pada korang. Kalau ada yang berminat perkongsian ilmu dalam Blog Pendidikan Raisingthesoftvolume., boleh lah komen kat sini terus atau email aku : neorul87@live.com.

Sedikit informasi tentang Blog Pendidikan Raisingthesoftvolume

Blog yang berlamat : www.raisingthesoftvolume.blogspot.com ini telah lama bertapak dan secara rasminya dipegang oleh holder terbesar, iaitu Cik Cresent. Selepas beberapa ketika, aku dan rakan yang lain bergabung tenaga untuk menulis di Blog Pendidikan ni. Banyak ilmu yang aku dapat serta banyak juga maklumat yang telah dikongsi disitu.

Kandungan blog ini seratus peratus tentang pendidikan, isu semasa pendidikan, revolusi sistem pendidikan di Malaysia. Selain itu, blog ini juga mengandungi dan nota nota subjek yang dipelajari oleh kami sebagai guru pelatih.



Seruan Kepada Bakal Guru & Guru Senior : 

Aku memang berharap sangat kepada semua blogger yang bergelar guru atau bakal guru menyahut seruan ni untuk menjadi penulis dalam Blog Pendidikan ini. Bagi bakal guru yang masih menuntut, tak kesah korang amik subjek apa, semuanya kita boleh kongsi di Blog Pendidikan Raisingthesoftvolume ni. Bagi yang bergelar guru senior, semua isu dan perubahan tentang sistem pendidikan Malaysia bolehlah di kongsi bersama dalam blog ni.



Harapan besar :

Kalau ramai yang menulis di Blog Pendidikan ni nanti, aku nak upgrade domain untuk blog tu. Nak susun balik folder , subjek ape semua supaya nampak kemas dan cantik. Blog tu boleh jadi rujukan dan worldwide use kalau banyak gabungan tenaga dan idea dari cikgu cikgi semua = ) Selain itu, ruang iklan juga boleh dibuka dan cikgu cikgi boleh la promote blog dan ilan disitu secara terkawal ok ?



Feeling Lucky?
 

Designed by Alieff Artwork