Melawat Baby Wan Aisyah Zahra.

Salam !

Ini anak sedara aku...Wan Aisyah Zahra nama diberi...rambut lebat, comel, gebu, dagu belah. Hihi..rasa nak ciummm laju laju tanpa henti...Semoga jadi anak perempuan yang solehah dan berbakti untuk ibu bapa, agama, bangsa dan negara bila dah besar nanti yer , Wan Aisyah Zahra.

Kaki bayi yang mulus

Feeling Lucky?
Wan Aisyah Zahra.





Kerja baby ni tidur je ek, dari pagi ke malam, malam ke pagi balik...asyik tido tido tido.Kalau berjaga nak susu...hihi senangnye kalau aku jadi baby = )

Anyway, maafkan aku ye korang semua...tak sempat nak jelajah blog korang, sekarang ni modd tengah jadi Silent Reader jer...tengok dan baca blog korang dari jarak jauh...aku tengah lost jiwa sekarang ni. Chow ! Take care korang !

Comments

  1. wah...sunggoh comel...geram raser,hehehe...knapa plak bermasalah nih?psl posting lagi ker?

    ReplyDelete
  2. wooaaa, lebat rambut dia. comel comel :) i like

    ReplyDelete
  3. selamat berkenalan,

    Nanti melawat lagi Putrajaya.
    Boleh singgah di homestay saya.
    Boleh bawa family, sangat selesa.
    http://gardenlakeside.blogspot.com/
    :)

    ReplyDelete

Post a Comment