Kerja Sambilan Diperlukan !

Feeling Lucky?
 
Kerja sambilan ajar budak mengaji diperlukan !
 
Siap ade laptop kat belakang...
Mak Bapak aku takde nih...diorang pergi bercuti...yang kecik kecik ni aku leh laa tolong tolong ajar mengaji. Kalau yang besar panjang tu...takut aku nak ajar...sebab mak aku punye mazhab lain sket. Dah banyak tajwid tajwid yang pelik aku tak pernah dengar. Kang kalau salah ajar kang dosa la plakk. Ngioh ngioh ngiohhh..

P/s : Waktu korang baca post ni, aku tengah menggigil dan gigihnya belajar menjahit...! Doakan baju aku siappp = )

Comments

  1. wah...
    not bad ye....
    kalau takut salah ajar budak2 nie...
    try la ajar gune iqra dulu...
    tak banyak guna tajwid...
    ^^

    ReplyDelete
  2. jahit bju sndri..? wah..! good luck..!

    ReplyDelete

Post a Comment