Keputusan Penempatan GSST 2011 !

Salam !

Pengumuman, aku akan mula mengajar di negeri ini pada 7 Februari 2011 : Jumpa cikgu cikgi di sana yahh ! Tak sabar nak nyanyi lagu Negaraku, dan pakai Nametag cikgu balik...perghh...


Click link ini untuk buat semakan keputusan penempatan anda : http://apps.moe.gov.my/gsst/semakan/

Seperti apa yang korang dapat lihat dalam gambar di atas, aku dah dapat pun keputusan negeri aku posting nanti...Mungkin semuanya sudah tertulis yang aku membesar di negeri ni, dan juga berbakti untuk negeri ini juga...

Semoga aku menerima keputusan ni dengan hati yang tabah serta ikhlas walaupun sukar untuk menggambarkan perasaan sekarang ni...Yakin, Allah sedang menyulam sesuatu yang lebih menarik dan cantik untuk aku di negeri ini...

Goodbye angan angan nak ke luar bandar, goodbye...Marilah, ayuh bersama duduk di ibu kota ini yang penuh habuk, bingit, kes jenayah yang tinggi, gejala sosial yang membimbangkan, traffic jammed, hurm...Goodbye angan angan nak ke Sabah Sarawak ajar anak orang asli...goodbye ! (nanes)


Feeling Lucky?

Comments

  1. seronok lebih la gamaknya. selamat menjalankan tanggungjawab dengan ikhlas dan berdedikasi :)

    ReplyDelete
  2. tahniah.. ye.. selamt bertugas ;)

    ReplyDelete
  3. selalunya yg nak tu x dpt...huhu

    ReplyDelete
  4. aduhaiii..cian ! semoga tabah menghadapi bakal student y lbh bijak drpd guru2ny skrg ni. huhu

    ReplyDelete
  5. congratulations! happy working =))

    ReplyDelete
  6. wah...tahniah cik neon...rejeki la tu,hehehe...

    ReplyDelete
  7. bagus la dapat dekat2 :) senang sket dating..heheee

    ReplyDelete
  8. Anak orang asli? Harap dibetulkan fakta tersebut ya. Di pedalaman Semenanjung memang orang Asli. Di Sabah/Sarawak seperti juga orang-orang biasa. Bahkan lebih cantik.

    ReplyDelete
  9. Selamat bertugas...yup, setuju dengan tashya..saya blajar di salah sebuah IPG kat sarawak selama 5 tahun, dan saya isi nak posting kat sarawak sebab saya suka environment kat sana..tapi rezeki Allah dah tentukan saya kembali ke sini :)

    ReplyDelete

Post a Comment