Wednesday, December 01, 2010

Dewan Perdana Felda, Kenduri Kahwin Ijan & Mona.

Salam !


Alhamdulillah, dah kawin da abang sedara aku sorang ni. Tahniah buat abang ijan dan kak mona. Semoga berbahagia sehingga ke akhir hayat.

 Selamat Pengantin Baru to you abang Ijan and kak mona, semoga berbahagia dan sentiasa dicucuri rahmat Allah swt.

Majlis akad nikah berlangsung kat Masjid Wilayah, manakala majlis bersanding pula diadakan dekat Dewan Perdana Felda. 


Majlis akad nikah : Masjid Wilayah
Rombongan keluarga besar kami...Pakcik Makcik Sanak Saudara semua rock.

Congrates to you both = )
  Layan gambar je ok. Banyak nihh  = )


Siap pakai mic lagi...wahhh

Sekali lafaz, sah dah diorang sebagai suami isteri. Tahniah yer = )

 Hantaran cantik cantik.
  
To arwah atuk, nenek... kitorang masih kekal macam dulu.
Stick together...we all hidup dalam lindungan doa dan kasih sayang atuk dan nenek.

Majlis Sanding : Dewan Perdana Felda
Urusetia yang kena jemput tetamu masuk Dewan Felda. Hihihi..

Kami dekat Dewan Felda pulak untuk majlis bersanding.

Menuju ke tangga...kayangan.

Sehati sejiwaaa


Ayah ku membacakan doa.

Abah dan Mak aku selaku Pakngah dan Makngah nak merenjis...

Tahniah to Paklong & Maklong...bertambah lagi ahli keluarga baru = )

Semoga kita semua sentiasa diberkati dan dilindungi Allah. Amin...




Feeling Lucky?
 

Designed by Alieff Artwork