Kemas Bilik !

Yo !

Misi mengemas bilik pada pukul 12.00 malam hingga 1.00 pagi ohyeah ! Agak kalau hari ni aku tak kemas bilik ni, sampai bila bila memang tak berkemas ! Buang buang buangg semua nota nota zaman belajar yang tak penting tu...get out youuu ! Bikin banyak habuk jer, cess.

sebelum !



Feeling Lucky?

Scroll lagi kalau nak tengok bilik aku..hehe hehe hehe...tak se cantik bilik korang, tapi memang best laaa bilik ni. Aku sukaaa !

selepas...tada !

teringat zaman waktu gemok dulu...62 kilogram, sekian terimas.

katil kesayangan, dan meja solek old school hampir nak roboh daa

Almari baju, bookshelves yang dibeli dgn duit sendiri, maklumlah cikgu memang banyak buku nak simpannye ! Computer set tu nak jual kot..dah tak guna dah

Tempat mencurahkan idea yang bukan bukan dan mengarut tak tentu pasal, dan printer paling aku sayang...EPSON STYLUS T10

Papan kenyataan tempat kalendar, gambar kesayangan, dan doa doa yang penting penting !

Amacam, korang da kemas bilik ke belum ? Muahahaha...terima kasih Xman, sumber inspirasi mengemas bilik...chow !

Comments

  1. bilik aku kau tak nak kemas ke...?aku terasa dowh kau ckp macam nie...hahahaha......

    ReplyDelete
  2. heheh.. bagus2. Kalau selalu mcm ni, sejuk hati mertua nanti. hehehe..

    (^__^)

    ReplyDelete
  3. waaa..bes ye bilik besar..hehe..tp..ske la tgk..pndi kemas cntik2~

    ReplyDelete
  4. kemas2 :D haih, bilalah zai nk kemas bilik ni haa -,-

    ReplyDelete

Post a Comment