Tuesday, January 18, 2011

Kaki Busuk.

Salam !

Kaki ku, kaki mu jua ! Sape rasa nak makan kaki ? Angkat kaki !


Ini cuma sebuah gambar, kenangan silam aku dengan budak bernama Bon. Teringat plak aku kat Bon, si kaki besar, berbulu, itam dan busuk. Kalau tak salah aku saiz kaki Bon ni 9 setengah agaknya....bapak Giant kan?

Anyway, macam ni lah gayanya aku dengan kawan kawan yang lain kalau lecturer tak masuk class. Hahaha...aku ingat lagi betapa hiruk pikuk nya class aku dulu. Class yang tak pernah kenal erti senyap...(i miss you guys ah, finally)


Feeling Lucky?
 

Designed by Alieff Artwork