Kaki Busuk.

Salam !

Kaki ku, kaki mu jua ! Sape rasa nak makan kaki ? Angkat kaki !


Ini cuma sebuah gambar, kenangan silam aku dengan budak bernama Bon. Teringat plak aku kat Bon, si kaki besar, berbulu, itam dan busuk. Kalau tak salah aku saiz kaki Bon ni 9 setengah agaknya....bapak Giant kan?

Anyway, macam ni lah gayanya aku dengan kawan kawan yang lain kalau lecturer tak masuk class. Hahaha...aku ingat lagi betapa hiruk pikuk nya class aku dulu. Class yang tak pernah kenal erti senyap...(i miss you guys ah, finally)


Feeling Lucky?

Comments

  1. huu giler otai..mesti ko ang da geng femes di kalangn lecturer kn..hehe~ =)

    ReplyDelete
  2. Zaman belajar mmg best sgt..
    Mcm2 perangai ade..
    Saat paling best bila gelak tawa lah, sampai tak igt dunia dh..

    ReplyDelete
  3. haha. aku boring terus balik je.malas nak tunggu dah

    ReplyDelete
  4. Hui..
    kan..baru bape bulan je abis study dan rindu.
    lalalalalla~

    ReplyDelete
  5. hahahaha siapalah agaknya siboon tu ek cik neon..

    ReplyDelete
  6. perkara2 best ni mmg selalu buat kita rasa rindu..

    ReplyDelete
  7. weewwiiiitt

    tayang stokin nmpk

    hehe

    i've update new n3

    meh visit

    ReplyDelete
  8. keh2. same2 busuk. xpe2 same2 bau sindiri. kui3

    ReplyDelete
  9. Teringin tgok gerangan muka bon tu

    ReplyDelete
  10. gaya macam tengah keletihan yg amat dasyat tu :D

    ReplyDelete
  11. Dulu mase kerja di gudang, slalu jgk kaki bau hangit2 ni. Tapi dah dapat cara. Mudah je. pakai stokin yang mahal sket. Setel. Bau pun xde. huhu.

    ReplyDelete
  12. Ni pe tunjuk2 gambar lucah ni. Haha..
    Ada bau masham la. Kah3..

    Terbaru di SuaraSendiri
    Utama : Perihal ubat nyamuk

    ReplyDelete
  13. hehehhe...ingtkn entri pasal ko bengang dengan seseorang berstoking busuk,hahaha

    ReplyDelete
  14. Haha. patutlah bila aku masuk blog ni.. ada lain macam.. haha..

    ReplyDelete

Post a Comment