Iklan Nuffnang Buat Blog Lembab ?

Salam !


Sejak semalam aku dah tahu dah apa yang buat loading blog lembab. Nuffnang ! Grrr...walaupun nuffnang memang best, tapi entah kenapa kadang kadang iklan nuffnang buat blog loading lembab giler. Kadang kadang la.

Terpaksa buang nuffnang buat sementara waktu = (


Perasan tak mesej ni bila loading :
waiting for synad2.nuffnang.com.my...


Well, masalah ni pun telah dikongsikan oleh blogger blogger lain macam Knizam & Nazhar. Huhu...memang itulah sebabnya blog jadi berat. Bila aku remove nuffnang sekejap, takde pulak lembab blog aku ni. Aku ade gak test bukak blog yang tak pasang iklan nuffnang. Smooth and clear jer...

So, harapan aku agar Nuffnang check laa ape benda yang membuatkan blog kitorang lembab ni. Aku pun mati kutu, nak buang iklan rasa rugi plak...hihi.

Tolongla !

Comments

  1. yala.. betul.. nuffnang ad kat atas load lambat.. blog pun tak boleh load.. lol

    ReplyDelete
  2. kadang-kadang aku pun mengalami masalah yang serupa

    ReplyDelete
  3. tak perasan lak. tapi kadang2 mmg slow. kita nak dapat earning dengan iklan dengan dia. so terpaksa la berkorban

    ReplyDelete
  4. Welcome..Happy..New..Year
    ╔══╦══╗╔╦╗  
    ╚═╗║╔╗║║║║ 
    ╔═╝║║║║║║║ 
    ║╔═╣║║║║║║    
    ║╚═╣╚╝║║║║    
    ╚══╩══╝╚╩╝
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Selamat Tahun Baru Dengan Azam Baru
    http://firestartingautomobil.blogspot.com/
    http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    Selamat Maju Jaya... Di harapkan Tahun ini adalah terbaik dari sebelumnya...

    Bulatkan tekad mencapai impian ... Bukan sekadar manis dimulut.. Bukan sekadar hangat-hangat tahi ayam

    mmg payah ko kena berkorban nuff ko tu buang aje mmg akan jadi lembab kalau ko simpan

    ReplyDelete
  5. haha. salah 1 sebab aku tak suka iklan.

    ReplyDelete
  6. RM 2 lagi nak 50. dah dapat duit baru buang. HAHA

    ReplyDelete
  7. diorg guna javascript rasanya. mmg slow lah, sbb pakai external file

    ReplyDelete
  8. salam..
    setuju dengan anda..
    rasanya crawler nuffnang
    macam detect seolah kita
    ada lakukan salah laku
    page views jadi dia tak mau
    bayar lah nih..

    ReplyDelete
  9. @Hasrol Nizam

    betul tu. ala, xde la beza sgt kot tnpa NN, dlm beberapa saat camtu je kan.

    ReplyDelete
  10. terpaksa berkorban demi earning. Walaupun baru berbelas ringgit.hehehe

    ReplyDelete
  11. i slalu if lembap, i clear cache je terus boleh load balik tp syg ah smua history hilang :( UQWUWUWUW

    ReplyDelete
  12. @Hasrol Nizam


    NAK BERKORBAN PUN..TAPI HATI JADI PANAS BILE LEMBAB SGT..

    ReplyDelete
  13. @MATAHARI


    YELAA KO ANTI SPAM,.PERADUAN DAN IKLAN HEHEA AKU TAU TU

    ReplyDelete
  14. @zulkbo


    ZULKBO..MACAM TU PULAK KE? TAK BERAPA NAK FAHAM LAA

    ReplyDelete
  15. @Liyana Lunia.


    OO YEKE LIANA? TANXX TAU..AKU SANGGUP HILANG HISTORY KALAU DA LEMBAB SGT NI

    ReplyDelete
  16. mungkin ada masalah kot.. aku ada perasan juga pasal apa sejak dua menjak blog aku slow juga.. tapi aku abaikan je.. sebab nak buag skrip nuff tu aku tengah ada lebih 10 BE running.. hehehe

    ReplyDelete
  17. Memang betul pun. Benda ni memang dah lama. Dari dulu lagi. Tapi ada masa2 dia jadi slow nak loading.

    ReplyDelete
  18. tapi bagi pengguna tenet2 laju mcm unifi mmg kompem x de masalah kan babe :P

    ReplyDelete
  19. iyeke? sory new blogger tak tahu

    check it out

    http://samposmen.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. apesal.com pun lembab..saya baru remove! hehe

    ReplyDelete

Post a Comment