Sunday, January 02, 2011

Iklan Nuffnang Buat Blog Lembab ?

Salam !


Sejak semalam aku dah tahu dah apa yang buat loading blog lembab. Nuffnang ! Grrr...walaupun nuffnang memang best, tapi entah kenapa kadang kadang iklan nuffnang buat blog loading lembab giler. Kadang kadang la.

Terpaksa buang nuffnang buat sementara waktu = (


Perasan tak mesej ni bila loading :
waiting for synad2.nuffnang.com.my...


Well, masalah ni pun telah dikongsikan oleh blogger blogger lain macam Knizam & Nazhar. Huhu...memang itulah sebabnya blog jadi berat. Bila aku remove nuffnang sekejap, takde pulak lembab blog aku ni. Aku ade gak test bukak blog yang tak pasang iklan nuffnang. Smooth and clear jer...

So, harapan aku agar Nuffnang check laa ape benda yang membuatkan blog kitorang lembab ni. Aku pun mati kutu, nak buang iklan rasa rugi plak...hihi.

Tolongla !
 

Designed by Alieff Artwork