Giveaway Edy : Awak Busuk!

Giveaway time !


Cara nak masuk Giveaway ni : Buat entri tentang Giveaway, Tags atleast satu blogger lelaki dan perempuan, follow blog and leaves url entry dalam kotak komen. Jom la kite memeriahkan Giveaway Edy ni, alang alang boleh menang Original Perfume Miniature kan ? Kalau nak join Giveaway ni click banner kat atas.

Person to tag : Yana & Woot Woot
Join la tanpa segan silu yer 

  ***
 

Mungkin dah ramai kenal Blogger Daniel Zaidi aka Edy, tapi aku masih belum kenal lagi.  Thanks to Blogger Cer Am sebab sudi tag aku..kalau tak aku pun tak kenal blogger hebat si Edy ni. Betul, hebat kenapa ? Jom kita korek sikit siapa Blogger Edy ni...short review pasal Edy dan blog beliau...

Seorang jejaka dari Ampang, masih menuntut di UM dan bakal bergelar Engineer. Dia ni single ke double tripple ? Rasanya dia dah berpunyaa lah sebab dia ada cinta hati dia yang paling menawan tu : ) Jangan jeles ok.

Anyway, rasanya Edy ni memang minat travel dan suka pergi bercuti. Gambar gambar dalam Blog Edy ni sumenye cantik dan meriah.  Ini mesti orang photography ni...huhu. Tengok je la gambar gambar beliau masa Percutian di Beijing, Percutian kat Bukit Tinggi, . Semuanya best dan cantik cantik...Jeles aku nengoknye =p

Oklah, sebagai rakan blogger baru...aku ucapkan salam perkenalan buat Edy. Aku doakan yang terbaik buat beliau. Semoga Allah melimpahkan rahmat dan mempermudahkan lagi perjalanan hidup beliau ni. Amin...

***
Ohya, sempena Giveaway Awak busuk, aku ade gambar best nak share ngan korang hihi. Cube korang tengok gambar kat bawah ni, rasa rasanya orang ni busuk tak ? Kantoi tido kat tempat kerja dengan gaya paling busuk tapi tetap comel macam kucing. 

Ini dia budak busuk yang kantoi tido macam kucing.

"alahai mucuk mucuk tuhh" 

Ok, selamat Hari Busuk sedunia. Korang rasa korang busuk ? Jom mintak Edy perfume ori secalit dua dan join Giveaway Awak Busuk ni ! Hehehe...




Feeling Lucky?

Comments

  1. jus nak confirmkan, dah jadi follower ke?guna id apa?

    Thanks sudi join giveaway ni..semoga ada tuah untuk menang miniature tu...good luck..:)

    ReplyDelete

Post a Comment