Friday, January 21, 2011

Eyes Tattoo @ Tatu Mata !

Weehee !


Yo korang, korang ingat tatu ni boleh buat kat badan jer ker ? Huyyooo tatu pon leh wat kat biji mata tau ! Aku tau pun sebab aku tengok cerita CSI tadi. Gila teruja seh..fesyen tatu sekarang macam macam ! Itu orang bukan Islam buat...kita jangan tiru ok.

Sebelum tengok gambar kat bawah, korang tengok video si minah ni yang buat tatu dekat dalam mata dia weh...Cool, tapi Islam mengharamkannya ok ? Aku cuma menghargai nilai seni tu jer...tapi tak elok kita ubah kejadian Allah ni., berdosa yall.

Gambar tatu kat mata : Picture of eyes tattoo !

Video tatu mata : Video of eyes tattoo !

Ni haa tatu yang dibuat kat dalam mata, untuk bagi mata ko warna warni la plak ! Gilaaa aah. Layan gambar gambar gila tatu dekat anak mata nih. Never try this ok adik adik sekalian ? 

Aku pun tak paham laa orang putih ni, biji mata semua macam kaler, ijau , biru, kelabu, coklat, tapi nak gak buat tatu kat mata ni..ish ish ish...

Scroll lagi untuk tengok tatu mata aka. eyes tattoo ni : )


Secara am hukum memakai tatu adalah HARAM disisi Islam.










More info of eyes tattoo : Eyes Tattoo !

Ape cer kan ! Huhahaha.



Feeling Lucky?
 

Designed by Alieff Artwork