Belajar Flash : Cara Letak Link Button Flash.

Salam !


Huhu, dah lame tak main dengan Flash ni. Nak tunggu Ayeem Ayam buat tutorial nih...tak sabar nak ikut ! Anyway...harini kita gunakan youtube sebagai tutor flash. Hehehe, macam mana cara nak buat button flash ? 

Fisrtly, tahniah kepada top referrer blog Silampuneon, wahai blogger aswadz. Saya telah memilih untuk membuat button flash untuk kamu untuk ditepek di sidebar blog saya. Hihi.

Nak tau button flash menjadi ke tak...sila click ni tengok =)



Sila ambil la ye, Wahai encik aswadz = )
<embed pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" src="http://silampuneon.webs.com/ASWAD.swf%20" style="height: 200px; width: 200px;"></embed>

  Jom buat button ni ? = )

Ok bagaimana cara nak buat button flash, dan bagaimana cara nak letak link dalam button flash ? Ikuti tutorial youtube ini = )



Selamat Maju Jaya = )

Comments

  1. kena selalu berlatih dengan flash ni..

    ReplyDelete
  2. erkk...aku buta flash...sungguh. huhu...

    jom berTEPAK HARAPAN kt blog aku! :)

    ReplyDelete
  3. terima kaseh cik neon sbb promote blog aku...

    ReplyDelete

Post a Comment