Baju Kurung Jahitan Sendiri, OMG !

Salam !


Maafkan aku kerana terasa kegedikkan yang teramat sangat sekarang ni sebab i am wayyy tooo excited about my first ever baju kurung hasil jahitan sendiri ni ! 

Mari belajar menjahit yall, you can feel the satisfaction bila you pakai baju yang you jahit sendiri = ) nyettt ! Usaha tak sia sia...pape hal pun, kemahiran masih lagi rendah, kena asah kemahiran secara bertalu talu !

hahahah macam retard ! teruja pakai baju yang dijahit sendiri hehe...



Feeling Lucky?

Scroll lagi untuk melihat aksi hot memakai Baju Kurung pertama hasil jahitan sendiri = )

sejak menganggur ni lepak dan jadi driver ibu ku dengan penuh gigih !
apakah !! mak aku tak layan lorr

ini dia, kalau malas pakai tudung kena gosok, pakai la yang kedut medut tuuu

ah ah aahhh aku nak menjahit lagi yaall !

bahagian kain...abaikan kasut yang aku beli kat Tampin, Melaka tu...hehehe

smile say cheeeseee !

ok kak suri...i want to make another baju kurung ! semangat ni

Walaupun baju ni coraknya memang tak berapa nak lawa, mak aku saja jer beli kain murah sebagai first attempt ni. Dah terror esok baru pakai kain yang lawa lawa... So, ape pendapat korang dengan baju aku ni? Ok takkk ! 

P/s : Nak belajar menjahit baju kurung macam aku ? Check Out entri Kelas Menjahit Kak Suri !!

Comments

  1. pasni leh bukak kedai jahit bju kurung lak ni..

    ReplyDelete
  2. cantik la
    pandai ko
    mak aku pun selalu menjahit
    nanti aku suruh mak aku masuk kelas kak suri tu
    haha

    ReplyDelete
  3. dari seploh markah aku bagi lapan... hehehe, so bleh dah tempah ntuk raya ni?

    ReplyDelete
  4. okayyy! hehe
    pasni blaja jahit baju melayu plak
    hehe

    ReplyDelete
  5. dari muka, aku boleh tahu excitedmu, haha..

    Ni raya cina aku nak temah, boleh? nak pakai jubah eh?

    ReplyDelete
  6. ok.. get ready.. aku nk anta kain nk suh ko tlg jahitkn.. hehehe... =p

    ReplyDelete
  7. Website ni sgt bagus...tahniah admin kerana sudi berkongsi info dan gambar2 menarik ni! Semoga Allah melimpahi anda dengan rezeki...ameen.

    Sekadar berkongsi...
    Panduan Lengkap Menjahit Baju Kurung
    Tutorial menjahit baju kurung
    Kelas menjahit baju kurung

    ReplyDelete

Post a Comment