Sunday, December 12, 2010

Ubat Ketiak Putih Dan Wangi.

Salam !



Nak ubat ketiak putih dan wangi ? Ini dia produk dan kaedah terbaru untuk korang try kalau nak ketiak putih dan wangi harum semerbak !


ini model ketiak yang busuk, jangan contohi beliau.

 Scroll more untuk lihat produk ubat ketiak putih dan wangi ini...Nu Arm, produk untuk ketiak anda !



Nu Arm, Smart Pad

Cara Memakai Nu Arm, lekatkan pad di ketiak anda !

Nu Arm, bertindak mewangikan dan memutihkan ketiak anda !
Ada macam macam flavor ! Hahaha


Aku tak pernah plak cuba Nu Arm ni, hahaha...aku review benda ni sebab nak suruh korang cuba laa ! Bagi aku, macam leceh pulak nak kena lekat lekat stiker kat ketiak ni kan. Aku pakai tawas je...amat puas hati dengan hasil menggunakan tawas ke atas ketiak aku ni =)


Nah entri aku pasal tawas sebagai ubat ketiak putih : Tawas Untuk Ketiak Lebih Putih Dan Bersih


Chow !




 

Designed by Alieff Artwork