The Season of the Witch is Here

Cackle,
Cackle,
Cackle,
Cackle !!! Nenek kebayan ahli sihir dah datang ! Run for your life !


Korang pernah tengok Witch atau pernah dengar cerita pasal Witch aka. Ahli sihir tak ? Cuba korang bayangan wajah nenek kebayan penuh kedut, hidung tebal dan panjang, bertahi lalat besar di hidung, muka kehijau hijauan, rambut kerinting kusut masai, memakai jubah hitam yang besar dan terbang melayang dengan batang penyapu !


Oklah, describe panjang panjang pun tak guna, ni la muka old ugly Witch yang menghantui aku ni.





Setiap kali cakap pasal Witch, aku mesti teringat Blair Witch Project. Masa kecik kecik dulu, aku pernah tonton cerita ni. Cerita ni memang menjadi nightmare waktu zaman aku kanak kanak dulu tau !Sejak tu, setiap kali dengar pasal Witch je aku jadi seram sejuk teringat kat Blair Witch Project ! 



Blair Witch Project !

Kononnya cerita Blair Witch Project ni kisah benar berkenaan sekumpulan remaja pergi masuk ke hutan cari kebenaran pasal kewujudan Witch dalam kawasan tu. Akhirnya, semua remaja yang terlibat dalam rakaman Blair Witch Project tu mati. Semua aksi menyeramkan , direkod dalam live video...seram woh ! Cube check kat youtube !
Blair Witch Project !

Blair Witch Project !
Amacam ! Tengok gambar pun dah scary kan kan kan ?


******

Terlanjur cakap pasal Witchy, korang ade dengar tak khabar angin yang filem Epik lakonan Nicholas Cage pasal ahli sihir nak keluar screen dah ? Tajuk dia ? The Season of the Witch !!! Aku nak tengok ni !!! Kalau tak dapat tengok kat wayang, beli DVD je laaa nampaknya. Huhu

Nak tengok wayang ke nak beli DVD ? Ermm Entah ler!
Season of the witch



Feeling Lucky?

Comments

  1. kau suka epik witch?

    blair witch projek filem budget rendah yg paling berjaya.

    ReplyDelete
  2. @Ayeem Jemain



    HEHEHE, AYEEM TANX DTG KOMEN =) GURU FLASH HAHAHA..BINTANG2!

    ReplyDelete
  3. @ijatnuar87


    YEAH AKU SUKE NICOLAS CAGE..WALAOPON DA TAK HENSEM, TETAP MANTOPP

    ReplyDelete
  4. @MATAHARI


    SUME CITE EPIK AKU SUKE.. =) WEHHH BLAIR WITCH TU MMG TAK REAL KE? HUHU SUMPAH AKU TERTIPUU LAA NI

    ReplyDelete
  5. nak tgk season of the witch tu!
    tgk wyg la dear~ :)

    wohhhh..cte real tu nampak cm menakutkan!!
    tanak tgk la..huhuhuhu

    ReplyDelete

Post a Comment