Thursday, December 09, 2010

Penempatan @ Posting Guru Sekolah Tahun 2011.


Salam yall !


 Tergempar !
 Berita penempatan guru sekolah rendah tahun 2011


Kepada semua bakal bakal guru baru, semestinya korang dah tak sabar nak masuk mengajar di sekolah kan ? Ini dia keputusan penempatan guru sekolah rendah pada tahun 2011...



Menurut Kementerian Pelajaran Malaysia, Bahagian Sekolah Rendah...yang aku call pagi tadi, pihak diorang belum buat apa apa lagi pasal penempatan guru sekolah rendah tahun 2011 ! Meeting pasal penempatan pun belum dibuat, dan diorang tak bincang lagi apa apa pasal penempatan guru. 


P/s : Sabar je laa = (




 

Designed by Alieff Artwork