Penebuk Lubang @ Puncher Paling Tua Di Dunia.

Salam !



Ini dia puncher atau penebuk lubang yang paling lama di dunia ! Masih boleh digunakan, ringan dan tahan lasak ! Usia puncher @ penebuk lubang ni hampir mencecah 50 tahun dah = )



 I will keep this in my good care = ) Scrol to see more !

Agaknya barang apa yang korang boleh jaga sampai usia 50 tahun ?


Penebuk lubang ni adalah harta turun temurun. Dulu atuk kesayangan aku guna, lepas atuk dah takde...aku baru terjumpa benda ni kat bilik dia. So sekarang ni dengan rasminya aku akan pakai.


Mak aku kata dulu atuk aku orang yang first sekali kat kampung yang dapat beli gadget macam ni. So, puncher ni dikira sangat exclusive la, masa tu orang kampung belum guna lagi atuk aku dah pakai dulu...


Puncher atuk aku...
Ahmad Othman dalam kenangan I love you sayang...


Harta turun temurun...


Dah usia 50 tahun, puncher tetap elok dan boleh digunakan !


= ) 


Comments

  1. pergh. itu baru antik bhai.

    ReplyDelete
  2. @░♥si lampu neon♥░ barang aku ke?aku pike jap.....




















    diri aku yang dah berusia 22 tahun.

    ReplyDelete
  3. boleh jual dekat pasar karat ni...barang2 antik

    ReplyDelete
  4. Inilah puncher yang kick aku tengok.. haha.. berjasa selagi boleh.. hehe..

    ReplyDelete
  5. @HAZWAN17



    PASAR KARAT? MENARIKK TAPI AKU TAK PERNAH G..

    ReplyDelete
  6. @Aretikz


    HEHE...AKU HARAP AKU TAK JAHANAM KAN BENDE NI WEH..

    ReplyDelete
  7. dah dekat 18 puncher aku rosak. yg ni still standing, great stuff!

    ReplyDelete
  8. @geekz36


    HAHAH MEMANG PON.SO JAGALAH HARTA KARUN BEBAIK YER =)

    ReplyDelete

Post a Comment