10 Awesome Blogger You Must Know !

Salam !

Paling awesome sangat sampai kembang kuncup lubang hidung aku ni nak Introduce = )


Semenjak kebelakangan ni kekosongan dan kebohsanan berblogging terisi gak dengan kehadiran blogger blogger peramah dan awesome yang tak pernah aku kenali.

Diorang ni cam bagus jerk aku tengok...idea blogging datang mencurah curah. Serba sedikit aku dapat belajar dan meraih ilmu dari blog diorang yang macam best lagi peramah ni...siapa diorang ? 


10 Awesome Blogger You Must Know ! Are...

Anugerah Blogger Awesome telah jatuh kepada 10 Bloggers berikut ! Jeng jeng jeng...
  1. Hazwan
  2. YanaMIB
  3. Matahari
  4. HazzeyIshak
  5. Mr FH
  6. NoorAfzan
  7. Zaer
  8. Mommy Qastalani
  9. AsamHaram
  10. Tehr

Seriously, aku memang rasa korang awesome. Walaupun korang tak kenal aku, tapi aku cukup terhibur je bile korang datang lepak lepak blog aku ni. Rasa terharu tapi excited sampai buat lompat bintang lagi tau =) Thanks you guys. Blog korang memang best and please dont give up writing, aku sanggup baca tau =)



Comments

  1. thanks so much. thats a huge appreciation to me.




    terharu. serius.

    ReplyDelete
  2. uwaaa...aku punya tak awesome....:-(

    ReplyDelete
  3. woah matahari..saye kenal itu..haha

    ReplyDelete
  4. rasanya yg tehr tu je pnh baca. yg lain tak familiar, mungkin sbb blm pernah baca.

    ReplyDelete
  5. cool. anugerahkan lah jugak award tu utk kau skali ciklampuneon. blogger tegar. eberidei bole kasi tukar layout blog. caya lah! =)

    ReplyDelete
  6. waahh, ni kire top TEN lah ek.. ok ok nanti i gi terjah blog dorang

    ReplyDelete
  7. slalu bca blog afzan je.. lain2 baru tahu.. ^^

    ReplyDelete
  8. @bspotgurl


    HUHU DORANG NI PERAMAH ORANGNYE -) BAI HATII

    ReplyDelete
  9. @-u-n-s-p-0-k-e-n-


    WADUH WADUH AKU BELUM CUKUP TEGAR LAGI LAAA ADE NUFFNANG PON TAK KAYA =P HEHEHE

    ReplyDelete
  10. @Affan Ruslan


    TEHR MEMANG BEST..BANYAK PANTUN MENARIK DAN KELAKAR =)

    ReplyDelete
  11. @woot-woot


    WOOTS OOO O PON BACA MATAHARI YE.. ADE BACA BULAN TAK ? HEHE

    ReplyDelete
  12. @J.M.R


    JMR BUKAN AWESOME DAAA JMR NGETOPP LAAA =)

    ReplyDelete
  13. hoho aku kenal zaerr dengan tehr je,
    diorang dan blog diorang memang best, hiks

    ReplyDelete
  14. peh siap no 1st lagi tu...hahaha
    trimas neon..blog ko lagi best
    aku banyak ikut tutorial kat sini...

    ReplyDelete
  15. erk ko rasa aku peramah kew?? hekhekehk kembang idung jap =P

    aku ni segan dgn ko sbb ko mcm otai je..haha..tiba² ko mcm seronok berkwn dgn aku..wahhh..kembang idung lagi seinci =P

    bila la leh jmpe ko ni beb...asek kensel jek =_=

    ReplyDelete

Post a Comment