Friday, December 31, 2010

Meluat Dengan Kekasih Khairul Fahmi Che Mat.



Salam !



Alkisah, mesti dah ramai yang tahu tentang hal ni. Ade tak korang tengok facebook site bertajuk : Saya meluat dengan Aimie Harmelia (Girlfriend Khairul Fahmi Che Mat Goal Keeper malaysia) ? Apa komen korang dengan manusia yang busuk hati buat Fan Page ni ?
 Apa kata cik jejariruncing pulak yer ? Kesian dia...ish ish ish.
 Jangan kacau rumahtangga orang, tak baik !

 
Aku baru terbukak facebook tadi dan perasan ade fan page ni. Bapak bongok kot , takde otak agaknya. Entahlah, orang yang buat fan page ni agaknya jeles sangat tak boleh tengok kebahagiaan orang lain. Sanggup buat fan page macam tu ! Perghhh walaupun aku bukan cik jejariruncing, aku terasa bahangnya...




Moral of the story, adik adik sekalian janganlah berbusuk hati dan dengki dengan kebahagiaan orang lain. Tak baik tau. Carilah keistimewaan dalam diri sendiri yang boleh dibanggakan daripada asyik nak menuduh kesalahan dan keburukan orang lain jer. Ok ?


To cik jejariruncing @ girlfriend Khairul Fahmi, aku ucapkan semoga berbahagia selalu dengan insan tercinta dan keep ber-blogging yaaah ! Sila abaikan benda benda yang remeh temeh tu = )


Feeling Lucky?
 

Designed by Alieff Artwork