Masalah Sembelit & Sunsweet !

Salam !

Ini dia rupa usus korang kalau korang tengah sembelit !

Pernah tak korang alami sembelit selama 3 bulan ?? Har har har aku pernah ! Sembelit ni bukan hal main main tau. Korang akan alami rasa susah sangat nak berak. Perut memulas memanggil toilet, tapi bila nak meneran taik tak keluar ! Itulah sembelit @ constipation !


Pernah dengar Sunsweet ?


Aku mula mengenali Sunsweet bila kakak ipar aku introduce benda ni kat aku. Katanya Sunsweet ni terbukti membantu penghadaman dengan lebih baik. Jadi aku berharap dengan makan Sunsweet ni, sembelit aku akan hilang !


Aku pun terus beli Sunsweet banyak banyak dan makan. Sejak itu, masalah sembelit tiada lagi ! Hehehehe. Thank you Sunsweet kau menceriakan hidup ku ! Sekarang ni boleh masuk toilet dengan rasa bangga = )


Sejak berpengalaman menjadi peminat Sunsweet, aku pun bercita cita untuk memenangi sesuatu dari Produk ni..so aku masuk Contest Sunsweet "Shout & Win" ni dan berharap untuk menang... So kepada yang mengenali aku kat sini, aku harapkan sokongan dari korang hehe.


Kepada sesiapa yang mengenali aku, tak kiralah di alam realiti atau alam maya, jom pakat ramai ramai vote dekat sini kalau korang nak bagi aku peluang untuk menang = )
Sesiapa yang mengenali aku, pls gve me some support.Just follow step kat bwh untuk vote aku supaya aku boleh tercalon antara the winners.Terima Kasih yall & god bless! =)


>>> How to vote <<<
1. Go to >> Sunsweet Malaysia & Like fanpage Sunsweet malaysia
3. Click Previous Comment 
4.Ctrl F & Find word "lampuneon"
5. Like my comment




Feeling Lucky?

Comments

  1. sib baik takde masalah ... tapi memang sedap prune tu ....

    ReplyDelete
  2. Done klik "like"..hehehehe...good luck

    ReplyDelete
  3. hehee.. kita punya masalah yg sama.. guna prun baru berjaya..

    ReplyDelete
  4. @Jijahh @ f.k


    HUHU MENANGSI WEHH KALAU KENE SEMBELIT =(

    ReplyDelete
  5. @☺[ai][sUmi]☺Chan


    OO YEKE? BOLEH GENG LA KITE NI KAN? GENG SUSAH NAK BERAK HAHA

    ReplyDelete
  6. ok.. ok.. balik keje mlm ni kite vote.. semoga menang sunsweet byk2... dan semoga dapat berak dengan jayanya... hahaha,...

    (comment paling selekeh pernah ditulis..hahah)

    ReplyDelete

Post a Comment