Ladang Ternakan Guinea Pig Kampung Sungai Buaya, Banting.

Salam !


Ohyeah. Memang haritu aku ade cakap nak ceritakan pasal Ladang ternakan Guinea Pig kan ? Inilah dia ceritanya, sanggup ku jelajah Kampung Sungai Buaya yang banyak buaya semata mata nak beli Guinea Pig ni Yebedabeduuu !

Ku kejar guinea pig samapi ke banting !

Scroll untuk tengok banyak gambar dekat Ladang Ternakan Guinea Pig
 
Bagi peminat Guinea Pig yang nakkan kepuasan memilih Guinea Pig yang comel dan mantop, korang dialu alukan datang sini. Owner Ladang Ternakan Guinea Pig ni memang baik hati namanya Brother Sahril, dia buat bisnes jual Guinea Pig ni dalam dua tahun je, hasil kerjasama dengan siteri dia. Lupa lak nak tanya nama kakak tuh.


Mula mula sampai tengok banyak giler reban & kandang weh !
Teruja aku !



Korang tengok !! 
Banyak giler weh..aku sampai je Guinea Pig ni semua nyanyi lagu Wonder Pets !


Jumpa Guinea Pig yang comel !


Round and round tangkap sesekor belek sampai puas hati =)


Rasanya berminat dengan yang ini laaa, rembat !!


Muka Guinea Pig ni macam nak menerkam aku dalam kemalu maluan...


Run ruuunnn ! Run baby run, dont ever look backk cewahh =)


Lariiiiiiiiiiii hahaha aku nak terkam ko. Yang gedabak pun aku tangkap tau !


Aku nak warna cream tu , tapi Sahril kata warna cream memang cepat habis..uuu


Bosau nya rumah ko...
aku tak mampu bagi kemewahan sebegini untuk Guinea Pig aku..


Berminat ?
Call / Sms : Sahril 0176747276
Facebook : Sahril Banting
Lokasi  : Kampung Sungai Buaya, Banting 
Harga Guinea Pig : American RM25, Abyssinian RM35 
(pandai pandai tawar harga lagi untuk harga lebih murah)
Camna nak pergi ? Aku dah tunjuk map dalam entri Peta Nak Ke Banting 
 
Feeling Lucky?

Comments

  1. Wow! Menarik betul penternakan ni..
    Boleh la aku melancong ke sana nanti. hihi

    ReplyDelete
  2. bestnya abyssian aku plg suka nengok. tapi lepas mereka mati aku xbela dah. sbb aku rasa tangan akun tangan maut

    ReplyDelete
  3. mak aii... byknye.. ai ade hamster 2 ekor tp x terbela.. geli.. er takot sbnrnye hihi

    ReplyDelete
  4. bertapa lamanya uncle tak sampai ke sini...so cute

    ReplyDelete
  5. first time dgn nme dia tu..hehe comel tol...haha..

    THANKS SEBAB KOMEN DI BLOG ALIENELLIZ!!!..=)

    ReplyDelete
  6. wow...comel yg coklat tu...hehehe...berisi molek pulop tu...

    ReplyDelete

Post a Comment