Kuku Tercabut Berdarah.





Salam !



Anda berpengalaman tercabot atau terkopek kuku ? Pernah tak korang alami kuku berdarah macam ni ? Har har har memang scary the movie I tell you !



kuku terkopek dan berdarah
aper cerr ni neo ? what happen !

mungkinkah ?
oh tidakkk ! nak tahu tak camne bende ni jadik ? grrr...




Sakit dol ! Tragedi ni berlaku gara gara aku nak bukak pagar rumah aku. Sekali bukak pintu pagar, terseret sekali dengan ibu jari kaki. Tibe tibe jer...terus terkopek dan berdarah.

Entah lah dah nasib badan agaknya...tuhan nak bagi aku sakit kat ibu jari kaki ku... ! Aku sekarang dah hilang ability nak tengok darah. Padahal pendarahan kat ibu jari jer. Tu pun rasa cam nak pitam @..@


terkopek belah atas kanan ibu jari tu

tak sanggup nak pegang atau nak tengok

biarkan tak basuh...aku geli ar. biar la dia camtu !
my ibu jari kaki ! waaa. So, korang pernah rasa kuku tercabut tak ! stori sikit !



P/s : so sorry tak galak blogwalk, tak galak reply mesej. laptop rosak, desktop pon rosak. diambang kemusnahan je semua nya...= ( dugaan !




Comments

  1. jari tangan penah! tercabut kuku gara2 tutup pintu kereta tersepit jari..Sakit tak leh nak citer..tak pengsan jer..

    ReplyDelete
  2. Kuku kaki pernah waktu kecil dulu.. terhempap karusi kayu. terjungkit kuku aku..ahahaha.

    Dah besar-besar ni pulak, terkopek kuku tangan lak.. terkepit pagar besi..

    http://www.facebook.com/photo.php?pid=31013425&l=26fea701b2&id=1057779397

    ReplyDelete
  3. @whitecappuccino


    SEMUANYA DISEBABKAN PINTU KAN ! CISS LAAA PINTU NI

    ReplyDelete
  4. @Fitri


    KO PUN MAIN DGN PAGAR GAK KE ? ADOI LAA TERJUNGKIT TU CAM TAK PAT BAYANGKAN JER ! ADOOII

    ReplyDelete
  5. pernah.waktu tu tengah men bola dengan abang.banyak gila darah keluar.macam nak pengsan je.

    ReplyDelete
  6. pernah.sepak bola kuat sangat.banyak gile kuar darahnya.eee...geli tengok

    ReplyDelete
  7. anak saya 4 tahun baru tercabut kuku tadi, kesian.. menangis tak berhenti. saya sedang cari petua ni ... sekarang cuma sapu minyak gamat je. ibu jari kakinya dah bengkak dan keras.. takutnya saya ... sekarang tunggu hubby balik nak bawa ke klinik ... sedih hati saya ..

    ReplyDelete

Post a Comment