Sunday, December 12, 2010

Cedera Parah Akibat Mengejar Kucing.

Salam !



Ini semua sebab kejar kucing punya pasal...
biasa dia tuh ! amboii

Ikuti kisah selanjutnya...pasal Xman ni...scroll more untuk layan gambar orang cedera parah dibuli kucing kampung ! Kasihan...


Ini kisah nasib Xman yang macam Pak Kadok.  Masa mengejar kucing tempoh hari, beliau telah jatuh degebukkkk atas pasir..dan cedera parah !


Kata beliau, kucing tu perlu dihapuskan sebab selalu sangat panjat atas kereta, bising hingga menganggu ketenteraman jiwa, dan sangat meng-annoying kan.


Disebabkan kucing tu sangat gedik, beliau pun ambil peluang untuk menerkam dan menghambat kucing tanpa menyedari yang kucing itu sebenarnye pantas berlari macam FlashMan. 


Hasilnya, dah la kucing pun tak dapat nak kejar, badan pulak terima sakit sebab terjatuh tergolek dok ! Waduh waduh...sungguh kasihan !


Melecet di tangan

Cedera di jari jemari

di pinggang jua tercedera sekali

berdarah !!
get well soon ye. lainkali jangan kejar kucing tu lagi

Moral of the story, jangan buat jahat kepada kucing walaupun kucing tu telah berbuat jahat kepada anda. Bersabarlah, dan teruskan kehidupan dengan penuh sabar...(apakah!)
 

Designed by Alieff Artwork