Analitik Mingguan Silampuneon !

Salam !


Sedikit sebanyak rasa terharu dengan progress blog ni. Terima kasih bagi semua penyumbang trafik termasuk bloggers, facebookers, twitteres, dan googlers termasuk sanak saudara tersayang yang suka terjah blog aku ni. ! Korang memang best sangat sangat.


Top referrer dan backlinks yang aku dapat, adalah dari diorang : TQVM


*clap clap untuk diri sendiri*


Anyway, hasrat aku...kalau boleh, ruangan sidebar tu nanti aku nak buka kepada kawan kawan yang nak bisnes tu. Aku nak tolong promote usahawan usahawan kecik ni supaya diorang boleh mengembangkan sayap dorang. (terima lah sekelumit bantuan aku ni yer)

Cukup bertuah rasanya memegang domain sendiri ni. Traffik mencanak naik berbanding guna blogspot dulu. Google search makin rajin menyinggah. Ranking Alexa yang dulu berjuta juta rupiah dan turun jadi ratus ribu. Yea !

Eh ! Apa apa pun benda ni semua duniawi jer. Sekadar hiburan untuk diri sendiri yang dah takde mende nak buat ni. Bukan hantu trafik pun, tapi suka dapat rujukan dan penghargaan dari penulisan sendiri.



Feeling Lucky?

Comments

  1. ish ni yg rasa nk beli domain gak nih..ada suggestion x domain mana yg best? hehe~

    ReplyDelete
  2. salam

    wah ada juga tu....kita punya zero je..kih kih :)

    ReplyDelete
  3. tahniah dik neon...keep it up... :)

    ReplyDelete
  4. teruja kan bila tgk traffic semakin menaikan kan lampuneon...hehe.,. btw, bce entry nih baru teringat nk update my blog analytics utk bulan nih for pengiklanan reference...hehe :P

    ReplyDelete
  5. wahh... ko memang power. aku da lame tinggal blog... asek tenggelam timbul je. skang baru nk aktif balik.

    ReplyDelete
  6. @woot-woot



    TQ WOOOTS HEHEHE LAME TAK NAMPAK KO KAT SINI TAUUU

    ReplyDelete
  7. @YanaMIB



    DEKAT iHosterz.com...berli kat situ jer..RM28 SETAHUN JER

    ReplyDelete
  8. @syira aka sepatu hijau



    ELEHHH YEYE JE ZERO..BLOG KO SEMART KOT BEB, TANX SINGGAH SINI OK =)

    ReplyDelete
  9. @Redbloodsnow


    REDBLOD MESTI DAH HEBAT DAA..DA LAMA BERTAPAK DAAA = ) KANNN KANN

    ReplyDelete
  10. @-eni-


    TULAAA ENI, AKTIF LA SKET..BARU AKU ADE GENG..TAKDELA KESEPIAN JERR

    ReplyDelete
  11. congrats. x sangka lak blog aku antara penyumbang trafik blog hang. hehehe...

    ReplyDelete

Post a Comment