Wednesday, December 29, 2010

Analitik Mingguan Silampuneon !

Salam !


Sedikit sebanyak rasa terharu dengan progress blog ni. Terima kasih bagi semua penyumbang trafik termasuk bloggers, facebookers, twitteres, dan googlers termasuk sanak saudara tersayang yang suka terjah blog aku ni. ! Korang memang best sangat sangat.


Top referrer dan backlinks yang aku dapat, adalah dari diorang : TQVM


*clap clap untuk diri sendiri*


Anyway, hasrat aku...kalau boleh, ruangan sidebar tu nanti aku nak buka kepada kawan kawan yang nak bisnes tu. Aku nak tolong promote usahawan usahawan kecik ni supaya diorang boleh mengembangkan sayap dorang. (terima lah sekelumit bantuan aku ni yer)

Cukup bertuah rasanya memegang domain sendiri ni. Traffik mencanak naik berbanding guna blogspot dulu. Google search makin rajin menyinggah. Ranking Alexa yang dulu berjuta juta rupiah dan turun jadi ratus ribu. Yea !

Eh ! Apa apa pun benda ni semua duniawi jer. Sekadar hiburan untuk diri sendiri yang dah takde mende nak buat ni. Bukan hantu trafik pun, tapi suka dapat rujukan dan penghargaan dari penulisan sendiri.



Feeling Lucky?
 

Designed by Alieff Artwork