Wall Climbing at Mad Monkeys Climbing Gym Siri 2

Selamat Pagi Rabu !
Hihi...arini exam gaps. So aku lepak lepak saje kat rumah sambil mengadap blog ! Ape kata aku teruskan review aku pasal Wall Climbing haritu kat Mad Monkeys ? Wuuu...jom layan gambar awek awek cun dan hotsssssss.

Ok, before that aku nak say thanks a lot to mama howt sebab introduce tempat ni kat kitorang. Its a good sport kepada sesiapa yang suka meluangkan masa dengan aktiviti yang berfaedah. By the way...nampak mudah je nak climb ni, tapi when you do it yourself you'll know how hard it is...dan berpeluh, cuak nak tahan gayat lagi !

Lokasi : Wangsa Maju. Kalau nak tau map ke Mad Monkeys boleh refer kat entry ni. 
Nama tempat : Mad Monkeys Climbing Gym
Harga : RM15 (Student) RM18 (Not Student)

They will provide you with climbing shoes, and you need to pay for chalks about RM 3.
so, mari kita layan gambar ok ! nemooooooo !



sista dan rakan rakan yang gilakkkk



sista aku yang gagah......



kak yuni praktis nak jadi munyettt ;)



haruslah tangan akan melecet dan sakit sakit main sport ni...so kene taff sikit ahh !



ni belum cuak lagi...senang je ni hahahaha gedik ! padahal banyak kali fall !



aikkk? belum pape dah rest ? hahahaha



aku rasa time ni la aku paling cuak dowh...aku dah la gayat !



ryene plak beraksi ! ecewwwahhhhh



neo gilakkkkkkkkk dan mama hot



persatuan kakak dan adik. hahahah cepat la sikit...aku nak lalu nihhh



asyik baring je aku ni...hahaha tenaga tak banyak laaa



  do you have what it got to be mad monkeys ? hahaha



gugurls akuuu ; )



neo curik tulang lagikkk hahahaha takmau climb, satet tangan wooo hahaha



bolehkah anda menghabiskan semua misson climbin yang ade kat sini ? bergayutlah kat semua rocks !



sista in action !



amy in action ! amboi koo badan da macam jelly aku tengok hihihihi



kami di mad monkeyssssss kami jadik moneyt gilakkkkkk !


Memang best la wall climbing ni rupenye...hihi...kalau korang jenis minat cool sports, cubalah wall climbing ok. Nasihatnye, jangan berlagak and cakap...elehh senang jer ! Pergi dulu cuba, baru tahuuu mencabar tau ! Hihihi...nextime nak pergi lagi...lagipun murah je !

mood : ermm, terfikir banyak kali pasal semalam...hurm...

Feeling Lucky?

Comments