Jaya Jusco Cheras Selatan.

Rebut ! belasah ! bergelut ! fight to the end !! Waaaa....Ape dah jadik ni ! Macam macam hal sekarang ni...semua orang bergelut semalam, semua orang jadi gilak semalam ! Kenapa ? Apa dah jadik ? Hehehe...sebenarnya diorang ni semua jadi gila sebab semalam ada J'CARD DAY for all JJ Members ! Meriah memang meriah weh !

Semalam, seawal pukul 10.00 pagi begitu ramai orang yang menuju ke Jaya Jusco Cheras Selatan. Sesak dan bergelut ke sana dengan kereta masing masing hingga keadaan lalu lintas menjadi sesak dan begitu parah kerana ramai yang parking di line putih tepi jalan. Pihak polis pon berkeliaran bagi surat saman...hihii...Parking JJ penuh weh FULL.

JCARD DAY : JAYA JUSCO CHERAS SELATAN, BALAKONG
mari dekat mari rapat ! rebut ! belasah ! bergelut ! fight to the end !!

semua parking tepi jalan dapat surat saman free dari abang polis kacak.

kami park kat kedai perabot..jalan kaki menapak ke JJ Cheras Selatan

neo bersama mak, bro and sista !

muka sista aku yang bangga masuk blog aku...haha

orang lain semua gilakk membeli...manala diorang ni dapat duet bebanyak ni?





depavali !!! ye yeyeyeye selamat hari depavali semua !

membeli belah bersama keluarga lalalala...

haa amik ko...70% 50% discount disscount !!!


muke muka cashier yang cam nak nangis ramai custtomer...

aku tak tahu ape yang buat abang aku pun duduk tengok kat situ..apebenda tah tu

hah bayar bayar !! mana JCARD ! kalau tak tak dapat discount !

 waahhh roti pizza pun ade discount laaa !! laboheme best !!
Tempat korang bila plak JCARD DAY ? Hihi...mana tau aku terjah kat sane plak !



COOL Promotion Untuk Bulan Ni ! Check It Out Guys ! 

Comments

  1. disini saya ingin mengucapkan selamat hari deepavali.. senang2 jemput datang rumah :)

    ReplyDelete
  2. sem lepas punya jj card kan dekat jj bukit raja sgt havoc!! ingatkan ade ape lah kan, mula2 tak tahu pun kita pun same lah berebut parking sume. pastu mcm proud gila dpt parking then rupanya jj card day. dah lah kita xde card haha buang masa je rebut.

    ReplyDelete
  3. peh neon dah macam raya ko pulak
    hahaha

    eh:neon apsal feed ko tak berfungsi kat blog aku erk..kalau guna nama .com ni...kalau guna blogspot x update entri2 baru lak cpt2 selesaikan masalah aku

    ReplyDelete
  4. WAN AKU PON TENGAH CARIK BENDA TOK SOLVE PROB NI WAAA

    ReplyDelete
  5. ntah nye laa ye yong..
    mana ler deme dpt duit byk2 gi perabeh kat JJ tu??
    nak raya kita dh tentu ler berabeh. Nak hepi deepa pun ke?? uii...

    ReplyDelete

Post a Comment