Tuesday, November 23, 2010

Perkara Tak Best Lepas Tamat Zaman Belajar.



Aku sengkek !

Masa zaman belajar dulu aku selalu dapat elaun. Duit free bantuan dari kerajaan. Beribu ribu ringgit masuk setiap semester. Gila terjentat otak dengan duit !

Sampai lah aku lupa diri...

Sekarang ni aku dah jadi penganggur. Sementara tunggu bulan posting, duit dalam bank cam kering macam taik kering ! Kesian kan kat aku...sob sob...

Beli kereta pula ! Alhamdulillah...

Nak tak nak aku kena bayar first payment menjelang 28 November 2010 ni. Ade ke duit dalam bank ? Fuh...harap harap cukup nak bayar ni. Nasib baik dulu dulu aku tak berjimba jimba sangat...menyimpan gak aku dalam ASB...

Papehal pun, aku kena elakkan diri dari berpoya poya sekarang. Lepak, hang out itu harusss...tapi kena memilih gak la. Jangan la buat aktiviti yang banyak pakai duet kan ! grrr = (

So korang ape lagi ? Hulurkan bantuan , ringan kan beban ! = )
 

Designed by Alieff Artwork