Perkara Tak Best Lepas Tamat Zaman Belajar.



Aku sengkek !

Masa zaman belajar dulu aku selalu dapat elaun. Duit free bantuan dari kerajaan. Beribu ribu ringgit masuk setiap semester. Gila terjentat otak dengan duit !

Sampai lah aku lupa diri...

Sekarang ni aku dah jadi penganggur. Sementara tunggu bulan posting, duit dalam bank cam kering macam taik kering ! Kesian kan kat aku...sob sob...

Beli kereta pula ! Alhamdulillah...

Nak tak nak aku kena bayar first payment menjelang 28 November 2010 ni. Ade ke duit dalam bank ? Fuh...harap harap cukup nak bayar ni. Nasib baik dulu dulu aku tak berjimba jimba sangat...menyimpan gak aku dalam ASB...

Papehal pun, aku kena elakkan diri dari berpoya poya sekarang. Lepak, hang out itu harusss...tapi kena memilih gak la. Jangan la buat aktiviti yang banyak pakai duet kan ! grrr = (

So korang ape lagi ? Hulurkan bantuan , ringan kan beban ! = )

Comments

  1. LISA,
    HAHAHA BAIKLAH..TAPI NASIK DAH JADI BUBUR BERULAT HAHA

    ReplyDelete
  2. setelah sethn lbh bekerja, mmg rindu zaman belajar..

    dulu belajar, dpt duit beribu2 tiap semester, tak pyh byk pkr...pkr utk yuran, buku dan joli!

    tp skrg, dpt gaji...banyaaaakkk nak pkr..huuu :(

    ReplyDelete
  3. pengajaran bagi kita semua.. hehe... saya tengah dapat duit pinjaman ni.. haha kena jimat cermat la ni..

    ReplyDelete
  4. 2 yang syok kalau da lepas study! harem..hehe

    ReplyDelete
  5. AIN, WAAA BARU DPT EK? SELAMAT BERJIMAT CERMAT ! HUHUHUHU

    ReplyDelete
  6. ZAER, HAHAHA MEMANG HAREM LA JAWAPANYEE ;( SABO JE LAAA KO DA HBS STADI KE?

    ReplyDelete
  7. CHENTA, OOO BELAJAR PON CABARAN KERJA PON CABARAN..ADOII ! DAH KERJA MCM2 PLAK HUTANG NAK BAYAR ADOII ADOII

    ReplyDelete
  8. aritu kan hang menang 2k dr nuffnang contest.ekeke

    ReplyDelete

Post a Comment