Sunday, November 14, 2010

Perempuan Suka Layan Syahdu Malam Malam Buta.

Rasa nak duduk atas tower Auckland sorang sorang...sambil ditemani angin malam...

Hati aku tercalar sebenarnye dengan perbuatan ko...tapi aku tetap sabar je weh. Aku tak tahu lah kenapa Allah kurniakan kesabaran yang tinggi kat aku...mungkin aku ni ikut resmi mak aku yang penyabar, dah nama pun Puan Sabariah kan...

Tapi, walaupun hati aku ni penyabar...kenapa kau buat aku macam aku ni ade hati besi weh ? Hati besi lama lama kene api pun lentur jugak...Siyes weh, aku memang tercalar giler. sangat sangat...

Kalau kau ade sekadar nak sakitkan hati aku dengan tindak tanduk ko...baik ko lenyap je la. Aku cakap jujur ni...Aku tak tahan dengan permainan ko lagi...makin lama, makin ber ketuat hati aku ni...

Kalau ko fikir tindakan ko tu gurauan yang tak memakan hati, ko silap...Aku ni sensitif, benda kecik mana ko buat pun aku boleh terasa, cuma aku tak tunjuk aku bengang...sebab aku sabar...

Malam-malam ni nak plak aku layan syahdu...hai, kat sape lah aku nak mengadu...kat blog je laaa...sayang ko blog. Tanpa ko, siapalah aku... ;(
 

Designed by Alieff Artwork