Neo Silampuneon Dapat Jemputan Ke Engagement Wild Party !!!

Walweeeh party time ! Ko gile ke ape nama Engagement Party, cam takbur  dan kebaratan je tuh...hehehe...Majlis Pertunangan la bak kata orang kampung ni ha...Sape yang bertunang ni ?

Hari ni aku akan busy sekejap sebab aku nak pergi majlis pertunangan seseorang...which is, my own brother ! Gehehehe...persiapan sumer dah ready. Pukul 10 pagi karang kitorang seisi keluarga akan bertandang ke rumah kakak tu kat Bangi. 


Yang aku ni takde benda laen aku fikir. Aku fikir nak melantak je dowh. Grrr...Anyway, tahniah bro. Semoga majlis pertunangan hari ini diberkati, semoga perjalanan hidup sentiasa dipermudahkan serta dilimpahi dengan rahmat Allah s.w.t.

p/s : balik karang aku bagi gambar tunang diorang yang best best ok...gua chow ! lu orang jaga blog gua bebaik !

Comments

Post a Comment