Masalah Guinea Pigs Suka Menjerit Jerit Macam Kena Sawan !

 klik sini untuk lihat piggy aku : piggy aku suke jerit woiii

Arghhhhhhhh tension aku tension ! Ni yang rasa nak sembelih je guinea pigs aku ni ! Cubalah jadi piggy yang sopan santun sikit. Ni tak, sejak akhir akhir ni entah kenapa asyik menjerit tak tentu pasal je ! Macam kena sawan pun ade aku tengok diorang ni....hayaa !

Baru melangkah kaki nak masuk rumah, dia jerit jerit. Nak lalu lintas kat dapur, dia jerit jerit. Nak pergi  buat projek kat toilet pun dia jerit jerit...kadang kadang tu takleh nak jalan slow slow...lagi dekat kita dengan kandang dia, lagi kuat dia menjerit ! Belum lagi aku bawak makanan dekat cage dia, lagi bising laaa dia jerit. Boleh pecah gegendang telinga aku ni !

Haaa camnilah bunyi sebenar diorang bising menjerit jerit tuh !

Bisingg wooo, camnelah nak bagi diorang ni senyap !

Entahlah, aku rasa diorang ni perlukan perhatian yang lebeh kot ? Bukan aku tak bagi makan, aku bagi makan tauuu...diorang makan dah la banyak ! Pastu nak jerit lagi...dah la kandang dia sebelah bilik aku ni jer...tak tenteram la kan kalau dia asyik jerit je...ade hantu tikus kacau diorang ke ? GRrrr !



COOL Promotion Untuk Bulan Ni ! Check It Out Guys !

  BLACKBERRY KEYBOARD TOUCHSCREEN!
ICE SKATING RM4 & HAIRCUT RM8
KARAOKE RM25 / 3HOURS !  

Comments

Post a Comment