Pages

Sunday, December 11, 2011

Mengurangkan Minyak Di Muka : Guna Oat !

Yo yo yo yo !
Ingat lagi tak petua dari Memey Suhaiza dan Norman Hakim pasal Cara Mengurangkan Minyak Kat Muka Pakai Oat ? Hihi, malam ni rasa rajin pulak nak mencuba nya. Jom jom la try...meh aku hajar korang...haha...

Ape yang korang kena sediakan : 
  • oat
  • madu
  • air suam (beberapa sudu air jer


Ok la, sebab aku dah mencubanya...aku rasa cambest. Petua buat masker pakai oat dan madu ni memang sesuai kalau korang jenis muka yang berminyak. Sesuai kalau nak hilangkan kekotoran kat muka korang tu...lepas pakai masker ni rasa muka bersih, dan lebih bertenaga gitu...mulus muluss... ; )


Tak percaya ? Cuba lah = )

 

Designed by Alieff Artwork