Pengurusan Pentadbiran Pendidikan Khas.

Baachak ! Oh yeah...secara rasminya aku dah tamat belajar weh ! Luper plak nak buat post pasal hari last exam aku di tempat aku menuntut, Institut Perguruan Ilmu Khas. Lepas ni kitorang merdekaaa , no more peperiksaan, no more assignment ! (i mean, for the time being laaa kan). Ok, jom layan gambar ! 

sebelum masuk exam...dah malas nak cuak dah..rasa cuak dah habis ;p

notes exam Pengurusan Dan Pentadbiran Pendidikan Khas...nota terakhir aku masa zaman belajar !

masa dah habis jawab exam...hahahaha happy giler semua org punye muka...

legaa...

bangga...

fuhh...nak terkentot rasenye...

jom balikkkkk ! we are freee !

slip peperiksaan ku ditampal di dahi ku...mumuuu

bersama Cik Hajah Meskinah yang dah macam ibu kami dahhh


aku tak pernah hafal nombor giliran aku ... hehe

goodbye all !

Hari last exam, memang melegakan ! Aku dah habis belajar rupanye ... sedar tak sedar 5 tahun setengah di Institut Perguruan telah pun sampai ke titik penghujungya. So ape planning lepas ni yer ? Wait and see ! Chow : )

Comments

Post a Comment